seks willen maar vertrouwen is weg

  • 18 January 2023
  • 2 reacties
  • 159 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hoi ik vind het best schamend om te zeggen maar ik zou dus best wel een seks willen maar is dat raar? want het lijkt me best fijn om iemand te vertrouwen waarmee je alles kan doen want dat heb ik laat maar zeggen niet en ik zou niet weten met wie. een oude vriend van me wou het en toen deed ik het en het voelde best fijn .ik ben niet meer bevriend met hem omdat hij het altijd wou en dat vond ik vervelend .en mijn broer wou het ook maar ik vond het helemaal niet leuk. hij zij dat hij me anders zou slaan en ik was bang. ik moest ook aan zijn penis likken en zo en hij stopte die ook in  mij ( zo zal ik het maar zeggen) maar ik schaam me dood  wat moet ik doen en is dit raar?


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Dat is eigenlijk misbruik wat je broer deed en het is strafbaar. als ik jou was zou ik het tegen je ouders zeggen. genoeg over dat, je echte vraag:

je kan gwn heel veel mensen voegen op de jeweetwel app (als k die naam typ wordt de comment weggehaald) en miss zitten er wel leuke jongens bij die hetzelfde willen, en in de buurt wonen. zorg iig dat ze altijd een condoom om hebben. en ga niet lukraak met de eerste en de beste naar bed. maar wie ben ik om je te vertellen wat je moet doen? 

Groet

Reputatie 7
Badge +19

Dat is niet oke wat er gebeurt is. Je mag hier over praten met iemand in je omgeving.

Reageer