Vraag

seks waneer 6 jaar oud

  • 17 February 2024
  • 4 reacties
  • 838 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo ik ben nu 13 jaar oud en waneer ik 6 was was ik “raar” en ik wil graag jullie mening asjeblieft niet haat op mij oké bedankt 

 

toen ik 6 was had ik een vriendin en wij hadden verkering en we deden de hele  dag door spelen en uiteindelijk had ik van mij broer gehoor over seks en toen wou ik dat met dat meisje doen want wij waren verliefd en je deed het als je heel van elkaar hield. Dus ik ging weer een keer met haar afspreken en toen ik 6 was had ik een soort van seks. Want mijn penis zat niet in de… ja vagina maar er zeg maar plat opgedrukt en dan dachten wij dat we seks hadden. En dan zouden we soms 100 seconden seks hebben onder mijn hoog bed en daarna trekken ik meer en meer meisjes er mee in dus had ik met 4 meisjes tegelijk seks ik denk echt dat het me leven heeft verpest eigenlijk omdat ik het zo vroeg probeerden en me Moeder kwam er ook achter uiteindelijk. Dus wat is jullie mening vinden jullie het raar of snappen jullie t wel want ik ben heel erg onzeker om dit te sturen en over mezelf voorsl

over mijn penis. Ik weet niet of het daardoor komt of door iets anders maar daar kom ik nooit achter maar bedankt voor het lezen doe asjeblieft een reactie achter laten doei 

 

groeten s


4 reacties

Badge

Ik vind dat het niet echt jou schuld was, Je broer had het tegen je verteld en je was nog heel jong dus dacht je niet echt na en wist je niet helemaal wat het was. En wat je had was toch niet echt seks (denk ik).

Ik weet niet wat ik eigenlijk moet zeggen maar ik ben zeker dat je leven niet is verpest :) 

 

Xoxo Maya 

Reputatie 3
Badge +1

je was nog jong, weet jij veel! 
 

Wat zei je moeder toen ze er achter kwam?

Reputatie 5
Badge +3

Haii,

Ik had iets soortgelijks maar dan met jongens op die leeftijd…

Maar dat liep slecht af voor mij. SUPER normaal is het niet, maar het hoort bij de ontwikkeling,

Ookal zou je dit soort dingen niet moeten weten op je 6de. Maar je bent nu 13, dus geen zorgen!

 

Grtz, <3costaboy

Reputatie 1
Badge

je was nog jong, weet jij veel! 
 

Wat zei je moeder toen ze er achter kwam?

Ja ze kwam er dus niet achter en ze weet het nog steeds niet dus daar voel ik me een beetje slecht over

Reageer