Vraag

seks vragen lijst 32 vragen

  • 1 April 2024
  • 0 reacties
  • 72 Bekeken

Badge +1
  1. Wat is seks?
  2. Hoe weet ik wanneer ik er klaar voor ben om seks te hebben?
  3. Wat zijn de verschillende vormen van anticonceptie en hoe werken ze?
  4. Wat is de leeftijd waarop mensen meestal beginnen met seks hebben?
  5. Hoe kan ik mezelf beschermen tegen seksueel overdraagbare aandoeningen (SOA's)?
  6. Wat is het verschil tussen verliefdheid en lust?
  7. Wat moet ik weten over consent en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toestemming heb voordat ik seks heb?
  8. Wat is masturbatie en is het normaal?
  9. Wat is het verschil tussen geslacht en gender?
  10. Hoe kan ik omgaan met druk om seks te hebben als ik er nog niet klaar voor ben?
  11. Wat moet ik doen als ik denk dat ik zwanger ben of als mijn partner zwanger is?
  12. Hoe kan ik praten met mijn partner over seksuele grenzen en voorkeuren?
  13. Wat zijn gezonde relaties en hoe herken ik tekenen van een ongezonde relatie?
  14. Wat zijn de risico's van sexting en hoe kan ik mezelf beschermen?
  15. Wat is de rol van respect en communicatie in een seksuele relatie?
  16. Wat zijn de emotionele gevolgen van seksuele activiteit?
  17. Hoe kan ik mezelf identificeren en beschermen tegen seksueel misbruik?
  18. Wat moet ik doen als ik merk dat een vriend(in) of ikzelf gedwongen werd tot seksuele activiteit?
  19. Wat zijn de effecten van alcohol en drugs op seksueel gedrag en besluitvorming?
  20. Wat zijn de verschillende seksuele oriëntaties en genderidentiteiten?
  21. Hoe kan ik mezelf accepteren zoals ik ben, inclusief mijn seksuele geaardheid?
  22. Wat zijn de fysieke en emotionele veranderingen die optreden tijdens de puberteit?
  23. Wat moet ik weten over online veiligheid en privacy met betrekking tot seksualiteit?
  24. Wat zijn de mogelijke consequenties van tienerzwangerschap en hoe kan ik deze vermijden?
  25. Waar kan ik betrouwbare informatie vinden over seksualiteit en mijn lichaam?
  26. hoe kan ik sne geil worden?
  27. wat doe je als je buiten super geil wordt?
    1. wat doe je als je met iemand aan het praten bent en je wordt stijf
    2. wat doe je als je je ouders moet paseren en in e onderbroek staat en ze zien dat je een stijfe hebt
    3. Wat doe je als je alleen thuis bent
    4. leef je je hellemaal uit als je alleen thuis bent
    5. zoek je soms als je allen thuis bent in je broer of zus hun kamers of van je ouders en zoeken naar speeltjes of condooms ofzo
    6. hebben jullie snel een stijfe

0 reacties

Geen reactie

Reageer