Vraag

seks vragen

  • 29 December 2022
  • 2 reacties
  • 200 Bekeken

Badge

Joo, ik heb nog nooit seks gehad alleen ik denk dat ik het wil maar ik heb een paar vraagjes,

1.Wat zijn de beste posities.

2.Hoe doe je het en waar.

3.Welke speeltjes (of gebruik je die niet)

4.Hoe begin je.

5.Top of bodem.

6. Wat is een grote lul.

7.moet je met ene horny stem praten.

8. Kreunen?

9. Moet ik grote tieten/kont hebben en moet ik ook hourglass hebben.

10. Moet je ook kussen.

11. Hoe zuig je.

Ik ben trouwens straight.


2 reacties

Reputatie 1
Badge

1 sws 69 of hondje 

2in bed en gwn lul in vagina steken en bewegen 

3 vibrator en voor de mensen die nog een beetje jong zijn is zo’n trillende facial cleaner wel lekker

4 met aanraken

5 top sws

6 10 cm is het minimale 

7 kan is wel geil

8 jaa dat maakt het helemaal af 

9 het is wel lekker maar hoeft niet

10 beetje met tongen aanraken mr niet te veel

11 gwn door te zuigen

Reputatie 4
Badge +1

Beste  Afanno123x,

 

mijn tip is om je niet teveel zorgen te maken. Seks is bij iedereen anders dit is doordat je ook naar je partner moet luisteren. Zelf vind ik het ook belangrijk om duidelijke afspraken te maken en bijv. Een stopwoord voor als het even teveel word.

Over standjes gesproken kan ik je als lesbo niet veel helpen, maar spreek dit lekker af met je partner.

Verder raad ik je aan om het inderdaat op bed tedoen want we willen natuurlijk geen gekke spierpijn van een harde ondergrond.

Ook is een seksspeeltje niet altijd nodig, naar mijn mening kan dit soms wel is saai zijn omdat je dan zelf niks meer hoeft tedoen.

Je kan beginnen door je partner te zoenen en bijv. Aan te raken bij buik/benen de rest volgt vanzelf.

Zelf ben ik een hele erge top maar dit is ook weer per persoon anders. Ik zou het allebei uit proberen en dan merk je vanzelf wel wat jij het beste vind.

Over maten heb ik wederom geen idee haha.

Over de horny stem dat ligt ook een beetje aan welke "rol" je aan neemt en of je partner dit leuk vind.

Als je wilt kreunen is dat helemaal prima zorg alleen niet dat je het nep of geforceerd gaat doen. Je hoeft je ook niet te schamen want het is compleet normaal.

Je hoeft je geen zorgen te maken over je lichaam. Iedereen is anders en niet iedereen houd van grote borst/kont. 

Het laatste onderdeel waar ik mee kan helpen. Kussen/zoenen hoort er wel een beetje bij. Je kan ook zo de seks een beetje aankondigen.

Zorg dat je je comfortabele voelt en dat je er echt klaar voor bent. En ja lachen tijdens seks is gezond en maakt het soms ook leuker.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en heel veel succes!

 

Reageer