Skip to main content

Hallo, ik ben een jongen van 13 jaar en wil al een tijdje het een keer uitproberen. Ik weet alleen niet hoe ik dit moet doen.

 

Beste antwoord: niet. Je bent nog veel te jong! Doe het liever als je 16 of 17 bent. Of ouder. Je bent te jong. Je kan ook dingen met je lichaam proberen! Misschien mastruberen?.. 


Ja klopt doe ik ook al maar het is gwn zo moeilijk om er niet aan te denken


Haha, maakt niet uit..  misschien kan je een boek maken waar je seks tekeningen van stickmans maakt???????? 


Hoii,

Doe het pas als je lichaam er klaar voor is. Als je denkt dat die er klaar voor is bepaal jij zelf of je er ook aan toe bent. Maar doe het wel met iemand die je ook echt lief, aardig vind en verliefd op bent. Probeer eerst eens te masturberen en daarna pas die stap te nemen het ook te doen met een ander. Als jij denkt dat je er klaar voor bent en het ook echt wilt moet je dat ook doen. Zorg er wel voor dat die ander het ook wilt en fijn vind.

- Annoniem_meisje 


Hey Pepijn, 

je moet gewoon geduld hebben. Wacht gewoon totdat je een vriendin krijgt die dat ook met jou wil :) 
Maar je moet niks forceren! Als zij het niet wilt, moet je haar keuze respecteren en je moet NIET een relatie met iemand aangaan alleen voor de seks !!

Groetjes, Sano07


Reageer