Skip to main content
Vraag

Seks, tips?

• 3 december 2024
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

Hoi, ik ben 13 en wil graag seks, ik heb geen vriendin, maar met een jongen is het ook oke. ik zou mijn beste vriend daarvoor wel willen vragen alleen op school worden er grappen over gemaakt en zijn dit soort onderwerpen raar.

Heeft iemand misschien tips?

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+3

@Anonymus1111 

Als dit nu nog steeds is kan je eens met hem  afspreken

Diana
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 27 januari 2025

Denk je dat je vriend daar ook voor te vinden is?  Dan moet je hem maar uitnodigen bij jou thuis en aan de slag gaan.  Maar weel eerst vragen hoor en hem niet naar je huis lokken om hem dan onverwachts te overvallen met je vraag om seks.

En koop glijmiddel, dat is handig tussen 2 jongens.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 27 januari 2025

Als je de vriendschap niet wilt verpesten moet je het sowieso rustig en lief aanpakken. Als hij nee zegt moet je dit ook accepteren. Ik weet niet echt of je een relatie met hem wilt, maar als je bang bent dat mensen je gaan judgen, fuck hun!!! Zolang je blij bent mag je doen wat je wilt (zolang het niet tegen de wet ingaat en zolang je consent hebt).

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen