Vraag

seks speeltje kopen

  • 4 January 2021
  • 6 reacties
  • 344 Bekeken

Badge

Hoi ik wil een seks speeltje kopen maar niet op een webshop.  Een sekswinkel kom ik niet binnen is vanaf 18 jaar en bijvoorbeeld etos had ik een mail naar gestuurd en zeiden ze ook 18. Hoe moet ik eraan komen? Want webshop is echt geen optie en met een vriend of vriendin die het voor mij kan doen ook niet.


6 reacties

Badge

Misschien een ouder van je? Of het is niet echt eerlijk maar je kunt bijvoorbeeld zeggen dat het voor je ouders is en haalt iets anders erbij zodat het lijkt of je de waarheid spreekt? 

 

Badge

Misschien een ouder van je? Of het is niet echt eerlijk maar je kunt bijvoorbeeld zeggen dat het voor je ouders is en haalt iets anders erbij zodat het lijkt of je de waarheid spreekt? 

 

Mijn ouders gaan dat echt niet kopen voor me ze reageren altijd raar als we op zulke onderwerpen komen en het is ook raar om aan je ouders om een seks speeltje te vragen… liegen gaat ook niet echt werken denk ik ze zijn niet zo dom...

Op bol.com kan je van alles vinden. Ze gaan echt niet vragen of je een foto van je id kaart te sturen. Ik zou gewoon daar kijken maar er wel goed overna denken van te voren waar je het gaat verstoppen etcetera

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou als ik jouw was gewoon via bol.com ofzo bestellen want dat is het vlugste en je kan het ook bij een afhaalpunt laten bezorgen als je bang bent dat je ouder erachter komen

Badge

Hoi ik wil een seks speeltje kopen maar niet op een webshop.  Een sekswinkel kom ik niet binnen is vanaf 18 jaar en bijvoorbeeld etos had ik een mail naar gestuurd en zeiden ze ook 18. Hoe moet ik eraan komen? Want webshop is echt geen optie en met een vriend of vriendin die het voor mij kan doen ook niet.

Je kan het online kopen en het laten bezorgen bij een vriend of vriendin 

Badge

-onnodige quote verwijderd KT -

Hey ik heb ook een vraag ik wil ook graag een seks speeltje kopen maar ik zou niet weten waar ik bedoel ik kan niks in de stad kopen zoals Hasselt en echt seks met een condoom hebben daar heb ik niemand voor ik ben zelf maar 13 maar ben ijg wel vrij vaak geil heeft iemand een ieder wat ik kan doen of wat ik kan gebruiken 

Reageer