Vraag

Seks op vakantie


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo mensen van het forum,

Ik ben een jongen van 14 jaar oud en de eerstvolgende keer dat ik weer op vakantie kan lijkt het mij leuk om voor het eerst seks te hebben met een meisje op de camping.

Ik weet alleen niet zo goed hoe ik een meisje goed leer kennen. Hoe ik het aan haar moet vragen. En ook niet waar ik dan seks moet hebben. Ik zou natuurlijk niet op mijn eerste keer betrapt kunnen worden. Ik wil vooral een plek waar je lang bezig zou kunnen zijn.

Als je iets weet laat het dan alsjeblieft weten!!


10 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Yo jebestevriend

Je heb als eerste een pickup zin nodig, bijv. 

Rozen zijn rood

Viooltjes zijn blauw

Ik ken je nog niet

Maar ik wil een leuke tijd met jou

(Kijk ff op slechteversiertruck op insta)

Dan een stuk of 3 dagen afspereken (ijsje eten ofzo)

Kijk of je niet gevriendzoned word

En dan vragen om fix en dan een stuckje verder gaan

 

1. Handje vasthouden

2. Kussen (mond)

3. Rustig proberen haar opgewonden te krijgen

4. En dan zou ik zeggen: veel plezier in je tent

(Gebruik wel een condoom en als ze zegt dat ze geen seks wil... Acsepteer dat dan. Miss wil ze over 3 dagen afspreken

ja 14 is wel jong maar goed

Stap op een meisje af/ groep jongeren en vraag of je erbij mag/mee mag doen (ligt eraan wat ze doen natuurlijk) Als je dan bevriend raakt met het meisje, probeer dan grapjes over seks te maken (niet over dat je seks met haar wil, gewoon seksgrapjes) zo test je t water een beetje. Als ze met je meegaat in de grapjes dan is t wel veilig. 

om seks te vragen, vraag eerst bijvoorbeeld of ze maagd is. Dan zeg je ja ik ook (of ik nog wel als ze ontmaagd is).  en dan zeg je gewoon iets van '’'we kunnen...'’ maak je zin niet meteen af. is afknapper als je direct erom vraagt. Nou denk dat ze misschien wel ja zegt.

 

De plek: het ligt er n beetje aan of je in een hotel of camping op vakantie bent. Maar zoek gewoon een rustig plekje, bijvoorbeeld op de camping, in het bos, het strand (buiten is spannender). Ik zou het wat later op de avond doen, dan is het donkerder en valt het minder op. Je kan ook bijvoorbeeld in de badk=hokjes (van het hotel) of op jouw/haar kamer als jullie ouders weg zijn.  Veel succes pikkie

Heel erg bedankt voor jullie reacties

Ik zit waarschijnlijk op een camping. Ik weet alleen niet of ik het graag buiten zou willen. Ik ben dan heel bang dat we betrapt gaan worden.

Weet iemand nog iets??

Iemand tips?

Ik denk dat je een beetje wanhopig overkomt, veel meiden zullen niet met je willen omdat je ze als een object ziet.

Ik denk dat je een beetje wanhopig overkomt, veel meiden zullen niet met je willen omdat je ze als een object ziet.

Hoe bedoel je

Ik denk dat je een beetje wanhopig overkomt, veel meiden zullen niet met je willen omdat je ze als een object ziet.

Hoe bedoel je

Hij wilt TÉ graag. En daarom willen meisjes misschien niet. Gr.

Reputatie 5
Badge +5

Ik denk als je een meisje net leert kennen dat ze niet gelijk met je het in bed duikt

Yo jebestevriend

Je heb als eerste een pickup zin nodig, bijv. 

Rozen zijn rood

Viooltjes zijn blauw

Ik ken je nog niet

Maar ik wil een leuke tijd met jou

(Kijk ff op slechteversiertruck op insta)

Dan een stuk of 3 dagen afspereken (ijsje eten ofzo)

Kijk of je niet gevriendzoned word

En dan vragen om fix en dan een stuckje verder gaan

 

1. Handje vasthouden

2. Kussen (mond)

3. Rustig proberen haar opgewonden te krijgen

4. En dan zou ik zeggen: veel plezier in je tent

(Gebruik wel een condoom en als ze zegt dat ze geen seks wil... Acsepteer dat dan. Miss wil ze over 3 dagen afspreken

Die pickup zin schrikken de meeste meiden af..

Voor de rest zijn het wel goeie tips!

Reageer