seks op school met 3 mensen

  • 3 September 2023
  • 3 reacties
  • 2534 Bekeken

Hallo, ik ben een meisje van 13 bijna 14

en ik ben nu al ongeveer 1 week naar school geweest, naar een nieuwe school. 
Ik ging dus naar de wc en ik had mn broek uit gedaan en ging mezelf vingeren totdat ik klaarkwam. Ik vind het zelf best geil om de deur open te laten staan dus dat heb ik ook gedaan. Het was best druk.

Ineens kwam er een groepje van 3 meisjes. 1 van hun moest naar de wc, en omdat mijn hokje nog open stond had ze mijn hokje geopend. Ze zag me dus vingeren en t was dus best druk. Iedereen keek/filmpje en ik duwde hun 3 weg maar t hielp niet. Ze gingen er alle 3 in. Eerst gingen ze me slaan en uitlachen. 2 waren er 16 en 1 ervan was een zusje van iemand en die was 12 maar ze deed mee. Ze gingen me dus vingeren en beffen maar iedereen kwam gewoon kijken en filmen. De 3 meiden gingen zichzelf uitkleden en toen hadden we gewoon seks. Ik vond t best lekker en geil.

maar toen kwam er een docent aan en die was super boos en die maakte het hokje open en die zag ons in t hokje met zn 4ren en naakt zitten. Ik schaamde me best erg maar de andere meiden gingen door. Die docent trok ons eruit en we moesten ons melden en ze hebben onze ouders dus gebeld en mn ouders zijn best boos. Maar we gaan dus vaker seks hebben wat ik eigenlijk best graag wil.


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Nodig de meiden bij jullie thuis uit

Reputatie 3
Badge +3

Klinkt een beetje broodje aap verhaal achtig

Reputatie 2
Badge

ik weet dus niet zeker of dit echt is ofzo, zowel… ik zou zeggen dat je geluk heb, maar je moet wel uitkijken met het opschool doen, ik zal ze lekker uitnodigen bij iemand thuis ofzo en/of buiten (HEEL ERG UIT KIJKEN DAARMEE)

 

 

Reageer