Vraag

seks op school


Reputatie 3
Badge +2

hallo ben een meisje van 13 jaar en heb seks gehad op het einde van mijn groep 8 verhaal en dat heb ik gedaan op de meisjes wc met een jongen op de meisjes wc en er was iemand aan het plassen en wij aan het neuken hahahah. maar naar een paar minuten kwamen er een meisje en een jongen binnen en die gingen ook neuken dus we gingen met zijn 4e in 1 wc en dan neuken was echt lekker 

maar hun allemaal willen nog meer seks 

wat moet ik doen.

groetjes Lisa491


16 reacties

Interessant verhaal….

In ieder geval ligt die keuze volledig aan jou.
Wil jij ook seks met hen?
Doe vooral je ding.
Zo niet, dan moet je het vooral niet doen.
Natuurlijk ga je commentaar krijgen vanwege je leeftijd, maar het is niet alsof we jou echt kunnen stoppen.

Gebruik je wel voorbehoedsmiddelen?
Het laatste wat je wilt is een zwangerschap of SOA, dus bereid je goed voor.

Hallo Lisa491 :)

Hmm, waarom vraagt mij voorgevoel af hoe geloofwaardig dit is?

Indien dit echt is:

Als je het wilt, ga je gang. Doe het wel veilig. Zorg ervoor dat jij je grenzen kent.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge +2

denk je echt dat dit een nep verhaal is ofzo dit is gewoon een groot probleem van mij dat ik geen keuze kan maken

Badge

Hey. Als jij je er goed bij voelt en de ander ook kan het nog wel een keer doe het wel veilig en laat je grenzen weten🙂

Hey Lisa491

 

Of jij in de toekomst nog seks wilt met deze personen, is een keuze die bij jou ligt. Vond je de ervaring op de wc toen fijn? Wil je daar meer van, of heb je twijfels? Heb je namelijk twijfels, zou ik je afraden om verder nog seks te hebben met deze mensen. Het zou maar naar zijn moest je later spijt krijgen. 

 

Zoals MensPersoon zei, gebruik je best voorbehoedsmiddelen. Liefst sowieso een condoom, eventueel gecombineerd met de pil. Een condoom beschermt je zowel tegen soa’s als een zwangerschap. De pil beschermt je bij juist gebruik enkel tegen een zwangerschap. 

 

Gr. Kenshin

Hallo Lisa491 :)

Ik wil je best geloven maar het klinkt gewoon vrij ongeloofwaardig, met 4 mensen in groep 8 in 1 wc (een wc-hokje is vrij klein) seks te hebben. 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge +2

Hoi allemaal,

Fijn dat er reacties worden geplaatst op de gebruiker.
Houd er alleen rekening mee dat, ook al voelt het voor jou ongeloofwaardig, het nog steeds echt gebeurd kan zijn.

Probeer hier niet over te oordelen!

Veel plezier op het forum

Groetjes,
Griselle
De Kindertelefoon
 

Reputatie 2
Badge +3

Als jij het ook wilt overleg dan met elkaar wat jullie doen als je niet wilt dan geef je gewoon je grens aan 

Reputatie 3
Badge +2

@TheMightySlayer maar de wc hokjes waren best wel groot 5x3 m

en heb het met condoom gedaan en een pil dus maak je geen zorgen.

Reputatie 2
Badge +3

Mag ik vragen hoe het kwam dat jullie toevallig condooms bij jullie hadden

@Lisa491 Ik heb nog nooit een wc-hokje van 5 bij 3 gezien. Vooral niet op een basisschool, die zijn juist bijzonder klein. Als zo'n hokje 1,5 bij 1 is, heb je al mazzel zeg maar.

Inderdaad heel apart dat iedereen op hun elfde condooms bij zich hadden. De meesten zijn hier op 11-jarige leeftijd nog helemaal niet mee bezig. Daarom lijkt het mij ook vrij onwaarschijnlijk dat er opeens 4 kinderen met elkaar aan het neuken zijn op het toilet op de basisschool.

Maar goed, antwoord op je vraag; Als jij niet nog een keer seks met ze wilt, moet je dat gewoon zeggen. Als je het wel wilt, doe het dan veilig.

Als je je er goed bij voelt zou ik het doen. Wel veilig 

Reputatie 3
Badge +4

Hey,

 

Doe het als het goed voelt en anders doe het niet. Als je het doet doe het veilig. Veel suc6

 

MVG annoniemejongen

Reputatie 3
Badge +2

jazeker maar we willen het op een andere plek doen in de glijbaan in het zwembad die niemand weet is dat een goed idee?

Hey Lisa491

 

Een glijbaan in een openbaar zwembad lijkt me een erg onhandige plaats om seks te hebben. Het water zit in de weg, je vindt er geen houvast, en voor je het weet lig je beneden in het water met je bikinibroekje op je enkels. Beeld je de blik van de badmeester dan maar eens in. 

 

Het lijkt me moeilijk om in een zwembad een plek te vinden die niemand kent. Je weet maar nooit dat enkele jongere kinderen de glijbanen aan het verkennen zijn, waarop ze jullie treffen, in volle actie. Dat lijkt me niet fijn voor die kinderen, en ook niet voor jullie. 

 

Ben je graag intiem met deze personen, doen jullie dat best op een veilige manier, op een prettige locatie. In iemands huis bijvoorbeeld, in een bed. Of op hotel, als jullie daar het budget voor over hebben. 

 

Gr. Kenshin

hey lisa491 



heb je bewijs dat je het gedaan hebt of niet en wat heb je nog meer gedaan 

 

Reageer