Vraag

seks op school


Badge

Hallo iedereen, ik ga weer naar scorro en de meeste mensen ook. Mijn vriendin zei tegen mij dat ik mee moest komen om weer is lekker te bekken en toen liepen we naar het geheime lokaal want de docenten weten niet dat die bestaat en iedereen rookt daar en neukt daar. We gingen daarheen in de pauze en we stonden lekker te tongen. Voordat ik het wist had ze me broek naar beneden en had ik een stijve, ze begon me te pijpen. Daarna trok zij ook haar broek uit en pakte we een condoom. We gingen neuken en de hele condoom was van paars naar wit gegaan. Op het moment dat we even stopte om daarna weer verder te neuken, kwam onze mentor binnen en 3 x raden wat zij deed…

Ze trok ook haar broek uit en deed lekker mee,grote tieten had ze wel en ze kon me goed pijpen!. Maar na een kwartiertje was de pret over... De conciërge kwam en even later stond er politie bij de school. Zeker 10 man allemaal niet op anderhalve meter, niemand houdt zich aan de carona regels🙅☹️


12 reacties

Maar waarom kwam de politie?

Jemig de quarantaine doet toch wat met jongeren en hun fantasie. 

Ik vraag me ook wel af wat de politie dan kwam doen in je fantasie verhaal. En 6 politie agenten voor dit, is wel een beetje heel erg toch. Of had een van jullie ook nog een bom verstopt? 

Jammer. Hopelijk is je volgende fantasie of droom wat realistischer!

Spookyzx. 

Hallo iedereen, ik ga weer naar scorro en de meeste mensen ook. Mijn vriendin zei tegen mij dat ik mee moest komen om weer is lekker te bekken en toen liepen we naar het geheime lokaal want de docenten weten niet dat die bestaat en iedereen rookt daar en neukt daar. We gingen daarheen in de pauze en we stonden lekker te tongen. Voordat ik het wist had ze me broek naar beneden en had ik een stijve, ze begon me te pijpen. Daarna trok zij ook haar broek uit en pakte we een condoom. We gingen neuken en de hele condoom was van paars naar wit gegaan. Op het moment dat we even stopte om daarna weer verder te neuken, kwam onze mentor binnen en 3 x raden wat zij deed…

Ze trok ook haar broek uit en deed lekker mee,grote tieten had ze wel en ze kon me goed pijpen!. Maar na een kwartiertje was de pret over... De conciërge kwam en even later stond er politie bij de school. Zeker 10 man allemaal niet op anderhalve meter, niemand houdt zich aan de carona regels🙅☹️

Leuk verhaal, ik denk dat van de 100 mensen dit geloven en dat ben je zelf. 

Badge

Het was pedofilie voor die docent dus drm kwam de politie

Reputatie 5
Badge +5

En toen werd je wakker, wat een onzin verhaal

Hallo Justin :)

Echt heel vervelend wat je is overkomen… Ik snap het wel. De quarantaine zorgt er ook voor dat je intimiteit mist. Ik denk dat je maar iets moet doen aan je slaapproblemen. Voortaan maar niet meer zoveel dromen he? 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge +1

dit geloven wij meteen

Badge

Fake

Reputatie 2
Badge

In je profiel staat dat je 13 bent😂😂 Dus geloof je dit zelf?? Ik namelijk niet, want als de leraren niet weten dat dat lokaal bestaat hoe kwam die vrouw dan binnen???

In je profiel staat dat je 13 bent😂😂 Dus geloof je dit zelf?? Ik namelijk niet, want als de leraren niet weten dat dat lokaal bestaat hoe kwam die vrouw dan binnen???

Ja , lol en daarbij dat staat ook in een plattegrond in de school dus ja . 

Reputatie 4
Badge +5

@Justin raar dat dit zomaar gebeurde!

Heb je er nog over kunnen praten?
Aangezien jullie mentor meerjarig is, begrijp ik dat de politie eraan te pas moest komen.

Ik denk niet dat zij gevangenisstraf krijgt, maar wel een boete of taakstraf kan krijgen, afhankelijk van wat ze heeft gedaan.

Maar dat de politieagenten geen afstand hielden, vind ik echt heel erg.

Iedereen moet gewoon afstand houden, politieagent of niet en leraar of niet.

Maar gelukkig is t goed afgelopen!

Ik hoop dat je het snel kan vergeten en weer verder kan met school, uiteraard op afstand!

Liefs

Daniël

Reputatie 1
Badge +1

Het was toch een geheim lokaal hoeze kwam de mentor dan ineens binnen?

Ik geloof je verhaal compleet man 

Reageer