Vraag

Seks op school

  • 21 April 2019
  • 3 reacties
  • 6531 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben anoniempje en ik heb iets wat ik kwijt moet. Laatst hadden we schoolfeest en ik ging er naartoe, bijna heel me klas was aanwezig. Ook een meisje genaamd Denise waar ik altijd over fantaseer tijdens het aftrekken. Een vriend van mij had eerder die dag er voor gezorgd dat er alcohol in zijn kluisje lag. Nadat ik wat alcohol op had was ik een beetje aangeslagen, ik ging me anders gedragen en pakte Denise bij haar kont. Eerst vond ze het vervelend maar toen ik doorging zei ze dat ze het wel lekker vond, we gingen ergens in een hoekje staan en zoende met elkaar en ik vingerde haar toen ook. Tijdens een les van techniek kwamen we vaak door smoesjes in veel plekken in de school en we kenden alles dus wel zo een beetje. Op een gegeven moment zei ik van zullen we eens naar de zolder gaan en gaf haar een knipoog, ik heb altijd condooms op zak voor het geval dat. Op die zolder heeft ze mij gepijpt en heb ik haar in allerlei standjes geneukt, tot dat we erachter kwamen dat we gezien waren. Het was niet zomaar iemand die ons zag het was de directrice. Ze wilt nu contact op nemen met onze ouders maar ik weet niet wat ik moet doen jullie moeten me helpen alsjebliefttttt!!!!

3 reacties

Hoi

Jullie zijn betrapt door de directrice, die jullie ouders dreigt in te lichten. Hoewel de kans groot is dat de directrice jullie ouders alsnog contacteert, zouden jullie je kunnen excuseren voor het voorval. De directrice zal oprechte excuses vast appreciëren, en wie weet wordt ze hierdoor overhaald om jullie ouders er niet bij te betrekken.

Groetjes
Kenshin
Dankjewel ik zou het proberen

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon
Badge

I know enorm laat, 

Maat vgm is dr gwn n privacy wet waardoor je directrice gwn niks mag doorvertellen als jij t vraagt

 

Reageer