Vraag

Seks op Pinkpop 2023

  • 24 April 2023
  • 2 reacties
  • 616 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ga dit jaar naar pinkpop en heb een tent voor mij alleen. Ik ben zelf een jongen van 17 en wil graag seks in de tent met een andere jongen om uit te vogelen hoe dat nou is. Heeft iemand tips, ervaring of gaat er iemand naar pinkpop dit jaar? Groetjes!

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Naomivanteijn,

 

heb je voor jezelf al bepaald met wie (hoe oud en hoe die eruit 'moet’ zien) of gaat het je om de ervaring en maakt het niet echt uit met wie, dus als het een dertiger of veertiger is...zou je dat ook doen?

Ik zit te denken aan hoe veilig alles is. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat je allemaal zou willen doen.

Misschien is het verstandig om het met condoom te doen. Ik bedoel het is vast iemand die je nog nooit hebt gezien en aan zijn blauwe ogen kun je niet zien met wie hij nog meer seks heeft gehad en of dat altijd veilig is geweest.

Ik heb wel wat met jongens gedaan, maar de meeste kende ik van school of uit de buurt en ik heb sws nog nooit geneukt, wel gepijpt en afgetrokken met andere jongens. Ik ben 14 en word van de zomer 15, dus idk, ik denk dat ik het niet zou durven op zo'n event, omdat ik niet weet wie er allemaal rondlopen.

Ik ben ook nog nooit op een festival geweest. Lijkt me op zich wel leuk, dus misschien later.

Ik ben laatst wel (bijna) versierd door een andere jongen en dat vond ik al spannend en die andere jongen kennelijk ook, want we hebben uiteindelijk niks gedaan, niet eens echt elkaar gesproken en elkaar niet meer gezien. Ik weet ook niet of ik het uiteindelijk gedurfd zou hebben.

Ik ben benieuwd naar jouw verhaal.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 1
Badge

Heyy ik ben zelf een meisje en ga met mijn vriendinnen ook daar na toe.

 

Groetjes lex 

 

 

-bericht aangepast door de Kindertelefoon-

Reageer