Vraag

seks op jonge leeftijd

  • 3 June 2022
  • 9 reacties
  • 727 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Ik ben 13 en wil best wel seks of vingeren maar ik  heb geen vriend en ik kan geen seks speeltjes kopen iemand tips


9 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Aan je titel te zien ben je er van bewust dat je op deze leeftijd die keuze al wil maken. Daarom kan je het beste rustig beginnen bijv iemand je laten vingeren. Een vriendje moet je gewoon afwachten en niet jezelf forceren aan een vriendje te komen want dan kom je in een relatie terecht waar je geen werkelijke gevoelens voor diegene hebt. Iemand ontmoeten die je leuk vind moet vanzelf gebeuren, dan zijn je gevoelens vaak het sterkst en echt. Tot die tijd kan je eventueel ook platonisch vingeren of samen masturberen met vrienden/vriendinnen die daar ook aan toe zijn.

Reputatie 3
Badge +2

Vingeren kan bij jezelf vgm

Badge

@Lila123  Gewoon vingeren je kan kijken of iemand er ook zin in heeft maar op zon jonge leeftijd is dat niet vaak.  Ik wil het ook best proberen maar je kan geen contacten uitwisselen hier. Maar voel je vooral fijn als je het doet.

 

onnodige quotes verwijderd

Badge

Je kunt ook stiekem seks hebben. Ik heb met iemand seks gehad die ik heb leren kennen via Snapchat. Dat ging super goed we zijn nu beste vrienden en neuk maatjes haha

Badge

hoe kan je zo iemnd vinden  ik wil dat ook doen

Badge

Ik ook en het is zo jammer dat je geen snap mag delen hier

Badge

Ja klopt

 

Badge

Ik heb Prc het zelfde maar ben een jongen en ik weet ook niet hoe ik het iemand moet vragen 

Reputatie 5
Badge +4

Ik ben 13 en wil best wel seks of vingeren maar ik  heb geen vriend en ik kan geen seks speeltjes kopen iemand tips

Ik zou eerlijk gezegd het niet doen ik ben nu 17 en ben nog maagd mr ik ben er opzich wel klaar voor 13 lijkt mij ook echt te vroeg ik denk dat je er spijt van gaat krijgen je moet het niet met iemand doen die het alleen voor de seks doet als je het doet doe het dan echt met iemand met wie je in een relatie zit en die echt alleen met je in een relatie zit voor de liefde en eerlijk gezegd vind ik het naar mijn mening wel raar als het is gebeurd word het sws ook doorverteld mis doe jij dat niet maar die jongen sws want dat is nou eenmaal (cool en stoer) dus let op wat je doet niet beslissingen nemen omdat je toe bent aan iets nieuws.

groetjes vleesstok

Reageer