seks op je 15e!?

  • 3 March 2021
  • 6 reacties
  • 539 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey!,,

Ik ben een jongen van 15, gewoon een doorsnee kerel🙃 trek mezelf al lange tijd af (sinds ik 9 ben😅). Heb al een tijdje zin om seks te hebben. Iemand tips om een meid aan te spreken? (Of om er achter te komen of zij er ook voor open staat) school is geen optie. En heb nog geen vriendin. Duss.. barst los! En ojaa.. is het normaal als je jezelf minstens 1x per dag aftrekt?

Mvg. Emergenc

 


6 reacties

Badge

ik doe dat ook dus ik vindt dat heel normaal. hoeveel doe jij het per dag

A - 1-3 per dag

B - 3-5 per dag

C - 5- 10 per dag

D - 10+ per dag

ik zelf C

Reputatie 5
Badge +6

Als je het zonder vriendin/ school wilt doen moet je meiden kennen die net zoals jij denken, dus tijdelijk, “ik wil seks”...

Ik trek ookal heel lang af en k begrijp je man. K heb er ook zin in maar weet wel in een goeie bui doe je dingen waarvan je soms in een normale bui van walgt. Heb ik tenminste maar ik heb ook wel zin in sex maar ernaar zoeken heeft geen zin dan word het hem niet komt vanzelf en als je het echt een keer wil moet je na die coronagekut naar feestjes enz miss heb je dan kans op one night stand

 

Hey!,,

Ik ben een jongen van 15, gewoon een doorsnee kerel🙃 trek mezelf al lange tijd af (sinds ik 9 ben😅). Heb al een tijdje zin om seks te hebben. Iemand tips om een meid aan te spreken? (Of om er achter te komen of zij er ook voor open staat) school is geen optie. En heb nog geen vriendin. Duss.. barst los! En ojaa.. is het normaal als je jezelf minstens 1x per dag aftrekt?

Mvg. Emergenc

 

  miss via inta of snap? is ook lastig nu mar via vriendengroepen buiten? hanjongere groepen (geen aanrader). meer zou k niet weten. en ja ik denk dat 1x per dag aftrekken wel gwn normaal is hoor

Badge

-Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon-

Lol ik heb eer ook zin in 😂 (kben een meisje) maar jah 

Reputatie 1
Badge

ik ben 13

mis een beetje jong maar ik ook

Reageer