Beantwoord

seks op je 13e

  • 8 December 2019
  • 6 reacties
  • 5204 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik heb sinds een week een vriendin uit zuid holland, ze komt met nieuwjaar naar mij toe (Limburg) en we hebben het al over wat intiemere dingen gehad. Zij vroeg mij of ik er klaar voor was om met haar te bekken (Zoenen/Tongzoenen) , ik zei ja, en zij vond het goed. Nu begon zij ook erover of ik wel eens seks heb gehad (terwijl ik pas 13 ben en zij ook) ik natuurlijk niet,dus ik zei nee, zei heeft het ook nog niet gedaan. Toen begon ze voor de "grap" te vragen of ik het met haar wilde doen als ze kwam met nieuwjaar, en ik zei 'IDK😂' toen werd het serieuzer, en zei ze dat zij het best wilde proberen, ik zei ook ja, en dus hebben we dat afgesproken. We willen het eigenlijk op een (invaliden)Toilet doen, en ook samen condooms gaan kopen. (Op het toilet omdat haar ouders in het huis zijn waar ze heen komt, en bij mij ook dus we moesten iets bedenken) Nu vraag ik me af of ik wel seks mag hebben op mijn 13e, maar ik heb ook gezien dat dat mag als we het allebij willen.

 

Dankjewel voor het lezen, 

Ik hoop snel op een antwoord.

icon

Beste antwoord door KoningValk 8 December 2019, 18:09

Bekijk origineel

6 reacties

Bij wet mag het niet, op een invalide toilet is niet echt handig en een beetje onrespectvol als er nou toevallig zo iemand juist op dat moment naar het toilet moet en is dan een beetje gênant. Wat ik zou doen is wachten op een moment dat je ouders niet thuis zijn en doen als je wat ouder bent. Over dat laatste beslis je zelf natuurlijk.

Badge

Het mag wel maar ik zou het niet zeggen tegen anderen en je mag niet seks hebben met een iemand die 18 is op jou leeftijd maar als jullie het willen dan zou ik het doen maar zeg het niet tegen anderen want het is niet bepaald heel normaal om het op deze leeftijd te doen maar veel plezier zou ik zeggen

 

Ps: de beste stand voor de eerste keer is als het meisje bovenop gaat zitten en jij gaat liggen op je rug+kijk haar in haar ogen aan en geef haar complimenten ;)

Btw ik ben ook 13 dus ik begrijp je wel:)

 

Challas.

Badge

Btw mijn oom is rechter en het mag wel

 

Ik heb geen rechter in de familie nodig om hier wat over te zeggen.

Ja dit mag, hoewel je ouders dit nog mogen “verbieden”.
Dat is een tikje vreemd, maar je zult er als het goed is niets van merken.

Ik sluit mij hier aan bij Beginneling aan wat de locatie betreft.
Thuis is een stuk fijner en “veiliger” , zeker in vergelijking met een toilet.

Probeer de condooms wel eerst uit.
Zo kun  je een beetje uitvogelen hoe ze werken en kom je te weten of ze niet te groot of te klein zijn.
Je hoeft geen super dure Durex condooms te halen, hoor.
Als ze niet voldeden aan de eisen, dan zouden die van de Kruidvat en Etos natuurlijk niet verkocht mogen worden.

Ik ben het ook eens met beginneling van de plek waar jullie het willen doen “op het invalide toilet”.

ik ga misschien in de kerstvakantie wat experimenteren met een vriendje we doen het dan als m’n ouders gaan wandelen ofzo

Badge

hoi

ik ben 13 en heb eergister seks gehad met mijn buurmeisje van 14 en ze vond het leuk en vroeg of ik nog een keer zou langs kunnen komen als ze alleen thuis is  dus mijn vraag is is dat verstandig?

 

Reageer