Skip to main content
Vraag

seks op je 13de

• June 7, 2025
  • 2 reacties
  • 493 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy,

Ik heb dus een vriendje(hij is 14 en ik 13) voor ongeveer 2 weken en ik hou echt fk veel van hem. Hij is echt de beste. De laatste tijd appen we wat seksueel getinte opmerkingen nr elkaar enzo en we hebben het er al over gehad en ja. Alleen ik weet dus niet of ik het wel moet doen. Mijn beste vriendin heeft het ook al gedaan en zij zei gewoon yolo maar ja ik weet niet, ik wil gewoon niet dat ik een foute keuze maak maar ik wil het wel en ik weet niet wat ik moet doen .

2 reacties

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 7, 2025

Nog niet doen. 

Te jong. 

Zeker na maar 2 weken en een beetje appen. 

Help.systeem
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 7, 2025

Het is goed dat jezelf reflecteert alsof je klaar bent voor de volgende stap in je verkering.

Ten eerste wil ik even kwijt dat ik jouw situatie niet kan inschatten, en dat ik geen zorg aanbieder of deskundige ben, ik weet niet hoe jouw situatie in elkaar zit. Maar met de gegeven informatie kan ik je wel gewoon vertellen dat je het rustig moet doen en zeker niks boven je eigen limiet moet gaan, als jij iets niet wilt, doe het dan zeker niet. Ook als je twijfelt.

Denk ook na over de gevolgen die je kan hebben, mocht er iets gebeuren? Vind je het wel waard (vooral op die leeftijd)? Wat zouden anderen der van vinden?

Alvast succes nog in jouw situatie.

M