Seks op je 12e, mag dat?

  • 16 December 2013
  • 37 reacties
  • 30686 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil graag sexen maar ik ben 12 jaar, mag dat dan?
Mijn vriendinnetje is 13 en zij heeft een vriendje en zij zegt dat zij allang sex heeft gehad.

xxx-jes,
Jasmijn. 🆒

37 reacties

Hallo Twan64 :) 

Ik geef je de tip om op wat actievere topics te reageren.

-Dr8gon99

NEE NIET DOEN het is wettenlijk verboden om seks te hebben op je 12de het mag pas officieel als je 16 of ouder bent
daarnaast: je bent nog veel te jong waarschijn kan je nog niet eens vrijen omdat je zo voeg denk ik nog niet vruchtbaar bent 😉
hoi volgens de wet mag je vanaf je 12e seks hebben met iemand die ook minderjarig is dus onder de 16
maar ik zou wel je tijd hiervoor nemen en niet met een random person zoals hier boven gaan
xxx
T013
spreekt eigenlijk voorzich dat je het op die leeftijd veilig moet doen je wilt namelijk geen kinder of een geslachts ziekte
Heey !

Ik heb dit zelf een keer opgezocht, en op de site van sense staat dat je tussen je 12e en 16e toestemming moet hebben van je ouders. Maarja, ik ga dit niet aan mijn ouders vragen haha 😉 Deze regel is vooral zodat je mensen kunt aangeven als je zelf geen seks wilt.
Dus ja, je mag seks hebben op je 12e, maar zoals Isa al zei; doe het wel veilig ! 

Veel succes !
xTezzebez
Mag het: nee, het is via de wet verboden om onder de 16 jaar seks te hebben.
Alleen staat er geen politie agent naast je bed dus als jij denkt dat je er klaar voor bent: vooral doen.
Doe het gewoon
ik was ook 13 het maakt geen zak uit, de wet komt r sowieso tog niet achter en ookal wel, wtf willen ze gaan doen dan ?? Just do it ! 🙂
hey,
op je 12de seks, ja een beetje vroeg maar als je er klaar voor bent dan kan en mag je het doen.
het is volgens mij niet strafbaar, behalve als je het met iemand doet die ouders is dan 18, dan is het voor degene strafbaar maar ik denk niet dat je dat gaat doen?!
als je het overweegt te doen, gebruik samen een condoom en doe het verantwoordelijk.
je moet er samen achter staan,
als het nog een stap te ver gaat..knuffelen op bed is ook gewoon leuk, kleren aan en een beetje stoeien.
maar die keuze moet je zelf maken!
x
Neuk gewoon 
Als die kil gewoon een condoom aan doet is er niks aan de hand dus gewoon doen en die wetten zijn trouwens gewoon gebaseerd op ouwe conservatieve shit 
Badge +5
Ja hoor dat mag gewoon
kom maar op haha:rolleyes:
hahaha ik was 11,5 
toen ik had geneukt en weet je waarom?
ik was verkracht
doe het pas als je er klaar voor bent en als jij het zelf echt wil!
niemand kan je verplichten...

x
Formeel volgens de wet mag je geen seks hebben onder 16 jaar. Dat heeft te maken met de verantwoordelijkheid / het NEE kunnen zeggen tegen seks en de gevaren van seks ook in zien. Persoonlijk denk ik dat als je t eenmaal wilt dat je t toch niet kan afremmen en dat t toch wel gebeurt maar ik zou als je de mogelijkheid hebt toch even wachten met seks.

Matthijs
Ik ga het ook op mijn 13de doen dus waarom zou op je12de niet mogen dan? Doe het wel veilig !
xxxBrass
Doe maar da's gezond 🙂
Het is straffbaar want je bent OFFICIEEL minderjarig. 
Aangezien ik niet de pret wil bederven gebruik een condoom. want ik neem aan dat je niet op je 12de zwanger wilt worden, 
HeeI

seks op je twaalfde is inderdaad nog een beetje vroeg.
maar het is je eigen keus. Het is joun lever. Ik hou je dus niet tegen.
doe wat je wilt en volg je hard.

x wtfgirl 
NEEEE NIET DOEN!!!!! 
zolang jij het zelf wil en de gene waarmee je seks gaat heben het ook wil is het toch gewoon goed x
echt he
Hey,

De leeftijd waarop je sex hebt bepaal je zelf. Maar je moet er wel klaar voor zijn en als jij er al klaar voor bent is er niks mis mee op sex te hebben.
Hallo ik ben (anneniempje (zie je ook aan mijn gebruikersnaam LOL XD 😉 )

Als ik jou was, zou ik het lekker gaan doe. \
Ik ben zelf ook best wel vroeg ontmaagd

Groetjes mij (anneniempje😊) en hier is ook nog een mooi plaatje van een bos😉)

Reageer