Skip to main content

Zie sommige mensen in vragenlijsten zeggen dat ze op hun 14e ofzo al seks hebben gehad maar is dat normaal? ik ben nu ook 14 en ik ben altijd geleerd dat je dat pas doet als je ouder bent. is dit een normaal ding of?

Sommige zijn er klaar voor en sommige niet en sommige leren van hun ouders dat dat voor later is zoals ik. Meer veel leren dat thuis niet 


Ik ben 14 een heb zelfs nog niet gezoend omdat ik perse iemand al heel leuk wil vinden voordat ik dat doe. Meer dan de helft van mijn vrienden en vriendinnen heeft ook niet gezoend, en maar 1tje is geen maagd meer.  Mijn vriendengroep bestaat uit 15 kinderen.  9 meisjes en 6 jongens. Volgens mij is seks op 14 echt niet iets wat vaak voorkomt. 


Op mijn 14de was mijn eerste keer en het voelde voor mij goed en vertrouwd om te doen. Heb er echt helemaal geen spijt van. Maar dit is natuurlijk per meisje verschillend sommige zijn er eerder klaar voor en andere pas later. Zolang je er maar zelf achterstaat en niet word gedwongen om het te doen.


Het verschilt echt heel erg per persoon, ik ben nu ook 14 en ik ben wel klaar voor andere dingen maar idk of ik al seks wil, jij en je partner moeten het er gewoon samen over hebben waar jullie je beiden fijn bij voelen. Ik ben vooral bang dat ik het veelste vroeg heb gedaan en er dan spijt van ga krijgen


Als je het jong doet de eerste keer of althans probeert is het meestal nog klungelig en onhandig.😂

Ik was 13 jaar toen  ben Latino jongen halfbloedje (portugees/afro) toen had ik al een ontzettende grote dikke lul . Ik was  wel klaar voor om te experimenteren . Het geluk is dat mijn ouders naturisten vrienden hadden zegt maar naakt lopers. We gingen op bezoek in de zomer alles ging natuurlijk uit. Die moeder zei tegen haar dochter 14j  waarom ga je niet met die leuke mooie jongen in dat zwembadje buiten.  Ze gooiden wat van die speelgoed eendjes erin 🐤🐤🐤 en een kikker 🐸😂

Het was fun het klikte direct ook al  kende ik het meisje pas een paar uur. Zei ze met een ondeugde blik ..stop je piemel erin please.  Ik was effe perplex en zenuwachtig.  Ook totaal geen ervaring erin. Ik dacht bij mezelf ik zit in het water dan heb je geen glijmiddelen of zo nodig...proberen dan. De puders waren naar binnen  dus privacy in de tuin💪 Ze fluisterde in mijn oren ik slik de pil en vind je lekker.Het penetreren ging best goed ze was ontspannen . Ik mocht in haar vagina klaarkomen maar moesten natuurlijk wel dan eruit daar het eruit lekt mijn zaad. Was de eerste keer een super ervaring.  Ze had het ook aan haar moeder erna meteen  verteld.  Zei ze ..je bent wel een snelle jongen met seks kregen meteen een rood hoofd🥵

 


Reageer