Vraag

seks op 14-15 jaar meiden?

  • 19 May 2020
  • 3 reacties
  • 771 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Yoo gelijk na mijn andere topic nog een!

 

Ik word dus over een maandje 14 en ik wil eigenlijk best wel graag seks, het liefst op mijn 14e of 15e, idk wrm maar het is niet eens om stoer over te doen bij mijn vrienden. Ik zou heel graag gewoon met mijn vriendin willen maar meiden zijn niet zo open :/ Dus meiden: Zijn meiden op hun 14-15e klaar voor sex of tenminste stoute dingen? En zet er ook ff bij hoeveel % van de Nederlandse meiden er zijn op die leeftijd daarvan (Wat jij denkt)


3 reacties

Badge

Ik weet geen procenten maar ik weet wel dat steeds meer meiden/jongens sexuele actief worden op 15/16 jarige leeftijd hoop dat je er wat aan hebt. En vergeet niet altijd een condoom gebruiken

Groetjes Lux

Reputatie 1
Badge

Hii,

 

ik ben net 14 geworden en ik sta ook al open over sex. Als ik het goed begrijp heb je een vriendin? Probeer eens met haar er over te praten, en zeg dat jij er al wel klaar voor bent. Of doe iets leuks voor haar en maak je kamer een beetje romantisch met een aantal kaarsjes en een roos.

@V1sr0s3f4y nope geen vriendin xD Mijn ex heeft het uitgemaakt 2 maanden geleden dus ja :/

Maar ik zal je tips gebruiken voor als ik weer een vriendin heb!

Reageer