Seks op 12e

  • 20 June 2020
  • 9 reacties
  • 760 Bekeken

Badge

Hoi ik ben 12 jaar. Ik heb altijd al zin in seks. Ik weet niet waarom. Maar altijd als ik een mooi meisje zie wil ik meteen met haar naar bed.  Ookal ben ik 12. Ik wil gewoon heel graag😂😂 ik heb ook geen vriendin. Maarja. 


9 reacties

12 jaar is wel een beetje vroeg ik zou “het” pas gaan doen als je rond de 16 ofzo bent en dat is eigenlijk al jong vind ik maar je moet doen waar jij je goed bij voel

Hey Svennos

 

De een is hier vroeger aan toe dan de ander. Sommigen hebben pas behoefte aan seks rond hun zeventiende, terwijl anderen er dan weer, zoals jij, rond je twaalfde al graag mee zouden beginnen. 

 

Moest je een meisje ontmoeten waar je intiemer mee zou worden, is het belangrijk goed te praten over wat jullie allebei wel en niet graag zouden doen. Bespreek ook de nodige bescherming (condooms etc.).

 

Misschien vind je de site van Sense wel interessant. Daar kan je namelijk een hoop betrouwbare info vinden over seksualiteit. Neem maar eens een kijkje, als je zin hebt. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

(Onnodige quote verwijderd)

 

Jij bent 12 jaar en mag nieteens  op dit forum zitten want dit is voor 13 jaar en ouder. 

Hey Svennos,

Ik ben wel een meisje en ben ondertussen 15 maar ik heb bijvoorbeeld al seks gehad op mijn 11e ,dat hangt er vanaf wanneer jij er klaar voor bent en als je ouders dat ook oké vinden.

Op seks plakt geen leeftijd.

Als je er echt klaar voor bent en je hebt toestemming van je ouders en je vriendin mag dat gewoon .

Ik weet dat in de regels staat dat seks  pas vanaf 16 is toegestaan maar als jij er echt echt 100% zeker er klaar voor bent dan mag dat nu ook al.

Als het moment dan daar is gebruik dan alsjeblieft de nodige middelen. Je moet er ook wel iets van kennen ,volg bv. S.O. lessen of bekijk dit form en stel vragen.

Het is niet raar dat je op deze leeftijd al seks behoeftes hebt ,het kan ook dat jij gewoon wat voor op je leeftijd bent en daar al meer over begint na te denken.

 

Reputatie 7
Badge +5

(Onnodige quote verwijderd)

 

Jij bent 12 jaar en mag nieteens  op dit forum zitten want dit is voor 13 jaar en ouder. 

Dit forum is bedoeld vanaf 12 jaar!

Reputatie 7
Badge +5

Dan lijkt het me handig om eerst überhaupt een vriendin te hebben

Reputatie 1
Badge +2

precies ik heb dit ook ik ben eenmeisjes van 13

Reputatie 1
Badge +1

Hoi ik ben 12 jaar. Ik heb altijd al zin in seks. Ik weet niet waarom. Maar altijd als ik een mooi meisje zie wil ik meteen met haar naar bed.  Ookal ben ik 12. Ik wil gewoon heel graag😂😂 ik heb ook geen vriendin. Maarja. 

Hoi 

Ik ben rick en ben ook 12 ik wil ook heeeeeeel graag seks met iemand net als jou ook soms als ik op de fiets zit en er loopt een meisje wil ik soms gewoon vragen wil je seks en dan hoop ik dat ze dat wil misschien kan je dat proberen maar ik heb het nog niet geprobeerd en soms zie ik weleens een meisje en dat wil ik echt haar broek uit doen op straat en mij piemel in haar doen😂

Reputatie 1
Badge +1

precies ik heb dit ook ik ben eenmeisjes van 13

Ik ben een jongen van 12 en wil ook echt ongeloofelijk graag seks met een meisje wij zijn gewoon heel vroeg denk ik

Reageer