seks onder de douche



Toon eerste bericht

31 reacties

Waarom doe je het niet als je ouders er niet zijn ? Heb je alle tijd enzoo ?xx


Dit is volgens mij wel de beste optie. Gewoon doen als je helemaal alleen bent. Dan kun je vanalles uitproberen!
doen we ook maar na een tijdje ben je het dan ook wel zat en maak je het buiten de douche wel af want het lukt gewoon niet in de douche, maar dat is toch zonde!


of je zoekt de Kamasutra op op Google. Staan minstens 250+ standjes in, waar vast wel
eentje in staat die toe te passen is in de douchekabine.
Waarom doe je het niet als je ouders er niet zijn ?
Heb je alle tijd enzoo ?

xx
In de douche is inderdaad best lastig, maar als je een standaard douche hebt en een beetje beenspieren kom je er wel;)

Houd de douche aan je zijkant terwijl je tegen de muur aanleunt, weet je wat ik bedoel als ik zeg "op z'n hondjes"? Met je ene been gebogen en het andere achter je, buig je gewoon net zo lang door. Dan moet je een beetje aanklooien maar in principe zou je zo geholpen moeten zijn!
ik zou als er niemand thuis is hem / haar op bellen en op het bed van je ouders doen lekker groot en fijn doe ik ook 
in bad is alleen fijn als je een ruim bad hebt ( spreek uit ervaring) het is wel geil ook onder de douche als je vriendje een beetje sterk is kan hij je optillen en van onder zijn lul in je steken ( best wel fijn uit ervaringen


sucses x

Reageer