Skip to main content
Vraag

Seks namaken

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 75 reacties

Hallo

Ik ben 13 en wil weten hoe het voelt om seks te hebben maar je snapt wel da ik nog geen echte seks ga hebben dus wa kan ik het best gebreuken om dat gevoel te kreëren ik ben trouwens een jongen 

8 reacties

• 0 reacties
  • 15 juni 2022

Ga lekker aftrekken en koop wat leuke speeltjes om het nog fijner en leuker te maken voor je denk hierbij aan pocket pussy etc…

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 75 reacties
  • 15 juni 2022
Ikbenheldjeheld1234 schreef:

Ga lekker aftrekken en koop wat leuke speeltjes om het nog fijner en leuker te maken voor je denk hierbij aan pocket pussy etc…

En waar kun je die speeltjes dan kopen 

• 0 reacties
  • 15 juni 2022

online via Bol of Easytoys bijvoorbeeld, of fysiek in een seksshop

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 75 reacties
  • 15 juni 2022

En hoe kan ik da bij mij thuis binnenkrijgen zonder dat mijn ouders het merken? 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 5 reacties
  • 16 juni 2022

dat vraag ik me ook altijd af, want als je dat besteld zien je ouders het gewoon alsnog zelfs als ik naar een winkel zou gaan dan zien ze het op mijn rekening

• 0 reacties
  • 16 juni 2022
Kobe schreef:

En hoe kan ik da bij mij thuis binnenkrijgen zonder dat mijn ouders het merken? 

je kan naar bijvoorbeeld een supermarkt of een andere winkel gaan om daar een cadeaubon te kopen zo zien je ouders alleen dat je geld hebt uitgegeven aan een supermarkt. vervolgens kan je je pakketje afhalen bij een afhaalpunt

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 9 reacties
  • 22 juli 2022
anoniemOKE schreef:

dat vraag ik me ook altijd af, want als je dat besteld zien je ouders het gewoon alsnog zelfs als ik naar een winkel zou gaan dan zien ze het op mijn rekening

Je kan er ook een halen bij big bazar 

ANoniempie2687
Forum|alt.badge.img
Rickytrasd schreef:
anoniemOKE schreef:

Je kan er ook een halen bij big bazar 

maar dat is toch heel genant als je 13 bent

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen