Vraag

Seks namaken

  • 14 June 2022
  • 8 reacties
  • 854 Bekeken

Reputatie 1
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 89 reacties

Hallo

Ik ben 13 en wil weten hoe het voelt om seks te hebben maar je snapt wel da ik nog geen echte seks ga hebben dus wa kan ik het best gebreuken om dat gevoel te kreëren ik ben trouwens een jongen 


8 reacties

Ga lekker aftrekken en koop wat leuke speeltjes om het nog fijner en leuker te maken voor je denk hierbij aan pocket pussy etc…

Reputatie 1
Badge +4

Ga lekker aftrekken en koop wat leuke speeltjes om het nog fijner en leuker te maken voor je denk hierbij aan pocket pussy etc…

En waar kun je die speeltjes dan kopen 

Reputatie 5
Badge +3

online via Bol of Easytoys bijvoorbeeld, of fysiek in een seksshop

Reputatie 1
Badge +4

En hoe kan ik da bij mij thuis binnenkrijgen zonder dat mijn ouders het merken? 

Badge

dat vraag ik me ook altijd af, want als je dat besteld zien je ouders het gewoon alsnog zelfs als ik naar een winkel zou gaan dan zien ze het op mijn rekening

Badge

En hoe kan ik da bij mij thuis binnenkrijgen zonder dat mijn ouders het merken? 

je kan naar bijvoorbeeld een supermarkt of een andere winkel gaan om daar een cadeaubon te kopen zo zien je ouders alleen dat je geld hebt uitgegeven aan een supermarkt. vervolgens kan je je pakketje afhalen bij een afhaalpunt

Badge

dat vraag ik me ook altijd af, want als je dat besteld zien je ouders het gewoon alsnog zelfs als ik naar een winkel zou gaan dan zien ze het op mijn rekening

Je kan er ook een halen bij big bazar 

 

Badge

dat vraag ik me ook altijd af, want als je dat besteld zien je ouders het gewoon alsnog zelfs als ik naar een winkel zou gaan dan zien ze het op mijn rekening

Je kan er ook een halen bij big bazar 

 

maar dat is toch heel genant als je 13 bent

Reageer