Hallo
Ik ben 13 en wil weten hoe het voelt om seks te hebben maar je snapt wel da ik nog geen echte seks ga hebben dus wa kan ik het best gebreuken om dat gevoel te kreëren ik ben trouwens een jongen
Hallo
Ik ben 13 en wil weten hoe het voelt om seks te hebben maar je snapt wel da ik nog geen echte seks ga hebben dus wa kan ik het best gebreuken om dat gevoel te kreëren ik ben trouwens een jongen
Ga lekker aftrekken en koop wat leuke speeltjes om het nog fijner en leuker te maken voor je denk hierbij aan pocket pussy etc…
Ga lekker aftrekken en koop wat leuke speeltjes om het nog fijner en leuker te maken voor je denk hierbij aan pocket pussy etc…
En waar kun je die speeltjes dan kopen
online via Bol of Easytoys bijvoorbeeld, of fysiek in een seksshop
En hoe kan ik da bij mij thuis binnenkrijgen zonder dat mijn ouders het merken?
dat vraag ik me ook altijd af, want als je dat besteld zien je ouders het gewoon alsnog zelfs als ik naar een winkel zou gaan dan zien ze het op mijn rekening
En hoe kan ik da bij mij thuis binnenkrijgen zonder dat mijn ouders het merken?
je kan naar bijvoorbeeld een supermarkt of een andere winkel gaan om daar een cadeaubon te kopen zo zien je ouders alleen dat je geld hebt uitgegeven aan een supermarkt. vervolgens kan je je pakketje afhalen bij een afhaalpunt
dat vraag ik me ook altijd af, want als je dat besteld zien je ouders het gewoon alsnog zelfs als ik naar een winkel zou gaan dan zien ze het op mijn rekening
Je kan er ook een halen bij big bazar
Je kan er ook een halen bij big bazar
maar dat is toch heel genant als je 13 bent
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.