seks nabootsen jongen

  • 12 February 2024
  • 5 reacties
  • 497 Bekeken

Badge

Hallo ik heb een vraag, ik ben net 15 en wil graag seks, kan je dit nabootsen?

Zo niet hebben jullie leuke manieren om af te trekken, het wordt saai


5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

De meest handige optie is om een speeltje te kopen genaamd een '’Pocket pussy'’ deze kosten meestal tussen de 10  euro tot 500+ . Volgens reviews voelen deze dingen heel erg realistisch.

 

Ik heb er zelf ook een en het is inderdaad heel erg fijn, kan alleen niet bevestigen of het realistisch voelt. Dus ookal weet ik dat niet is het alsnog heel erg leuk voor de verandering met masturberen.

 

Als je geen geld wilt uitgeven kan je eventueel iets proberen zoals een condoom om doen en dan aftrekken, hierdoor voelt t al een stuk anders, of je kan op een andere plek aftrekken, hierdoor word t al een hele andere ervaring.

Reputatie 4
Badge +2

Doe maar niet die dingen kopen doe maar op echte persoon is veel leuke. ook voor het eerste keer is het ook verassend gevoel.

Reputatie 6
Badge +4

Misschien heb je iets in huis dat heel erg trilt

ik ben zelf een meisje maar ik heb iets gezien over een lege pringles bak en sponzen en wat plastic handshoenen

Reputatie 5
Badge +3

Zoals @je_fav_tata al zei kan je je eigen fleshlight/pocketpussy maken. Make your own fleshlight

Hier een soort stap voor stap van hoe ik het doe.

  1. Pak een pringles bak en knip een stuk van de bovenkant eraf (hoeveel licht eraan hoe groot jouw piemel is maar ik raad aan 3-5cm langer dan jouw lul te behouden
  2. Creëer een mini gaatje in hat midden van de onderkant precies groot genoeg om een ballon doorheen te halen.
  3. Haal het tuitje van de ballon door het gaatje en zet deze vast met een knoopje, probeer zoveel mogelijk ballon over te houden.
  4. Knip dan de bovenkant van de ballon een beetje af zodat je hem precies over de pringels heen kan spannen maar span hem er nog niet overheen want dan kan ie miss scheuren en dan moet je het helemaal opnieuw doen.
  5. Doe 2 sponzen rond de ballon zodat deze sponsen rondom de ballon duwen
  6. Herhaal deze stap door naar boven te werken totdat je de rand hebt bereikt. Als het goed is heb je dus nu een opengeknipte ballon met sponsen eromheen die de ballon dun drukken
  7. Doe dan wat ducktape of wat zacht om de rand van de scherpe pringles buis om te voorkomen dat ie knapt
  8. Dan kan je de ballon eromheen spannen en vastzetten met ductape en rubberen bandjes.
  9. Doe wat glijmiddel of natuurlijk zonnebloem olie erin zodat je er lekker glad doorheen kan (anders is het absoluut niet fijn) en genieten maar

 

Reageer