Hallo ik heb een vraag, ik ben net 15 en wil graag seks, kan je dit nabootsen?
Zo niet hebben jullie leuke manieren om af te trekken, het wordt saai
Hallo ik heb een vraag, ik ben net 15 en wil graag seks, kan je dit nabootsen?
Zo niet hebben jullie leuke manieren om af te trekken, het wordt saai
De meest handige optie is om een speeltje te kopen genaamd een '’Pocket pussy'’ deze kosten meestal tussen de 10 euro tot 500+ . Volgens reviews voelen deze dingen heel erg realistisch.
Ik heb er zelf ook een en het is inderdaad heel erg fijn, kan alleen niet bevestigen of het realistisch voelt. Dus ookal weet ik dat niet is het alsnog heel erg leuk voor de verandering met masturberen.
Als je geen geld wilt uitgeven kan je eventueel iets proberen zoals een condoom om doen en dan aftrekken, hierdoor voelt t al een stuk anders, of je kan op een andere plek aftrekken, hierdoor word t al een hele andere ervaring.
Doe maar niet die dingen kopen doe maar op echte persoon is veel leuke. ook voor het eerste keer is het ook verassend gevoel.
Misschien heb je iets in huis dat heel erg trilt
ik ben zelf een meisje maar ik heb iets gezien over een lege pringles bak en sponzen en wat plastic handshoenen
Zoals
Hier een soort stap voor stap van hoe ik het doe.
Je kunt op je buik op een kussen liggen en dan je lul tussen het kussen en je matras stoppen en dan een neuk beweging maken tot je klaarkomt. Met het dekbed kan het ook. Of maak een gat in een knuffel en neuk die evt met een condoom.
Ik denk ook dat je ergens in die pringlebus een gaatje moet prikken anders trekt de boel vacuüm
grabbeldoos is altijd handig voor een goede beurt. je kan het best fappen om 3 uur snachts want dan kan het geluid lekker hard en word je extra geil. kan dit iedereen aanraden want bij mij is het heerlijk.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.