Seks met zusje

  • 31 October 2020
  • 3 reacties
  • 1521 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Iemand ervaring met seks met zusje, hoe ging dat? Wat zou je moeten doen als ze het echt niet wilt 


3 reacties

Laten we even bij het begin beginnen.

Heb je zelf plannen voor seks met je zusje?

Hoe oud ben jij?
Hoe oud is je zusje?

Heb je het (eventueel tussen neus en lippen) al aan je zusje voorgesteld?

Zo ja, wat was haar antwoord?

Als je deze vragen even beantwoord of de situatie in het algemeen wat duidelijker uitlegt wil ik er best op ingaan maar dit is me net ff te vaag, sorry.

 

overigens hoe dan ook NIET doen want het veroorzaakt een hoop problemen en is illegaal.

Doe gewoon maar niet ok. Is gwn incest, is illegaal, veroorzaakt fokt op familiesituaties, verpest de band met je zusje, etc etc.

Moet je niet willen, punt.

Ik kom net van een topic van een persoon die beweert seks te hebben gehad met zijn nicht, en dan stuit ik nu op dit…

Zelf ben ik enig kind, maar ik kan me niet voorstellen dat ik seks met mijn broer zou hebben. Niet alleen is het illegaal, maar het zorgt er ook voor dat je jouw zusje niet meer alleen als familie ziet, maar ook als sekspartner. Die twee termen zou je niet aan dezelfde persoon moeten binden. Dat is niet gezond voor je.

Omdat je op dit forum zit ga ik er ook van uit dat je 18 of jonger bent. Dat is nou eenmaal de policy van dit forum. Ik zeg niet dat je tot je 18e moet wachten met seks, maar ik zou er ook niet op je 14e vol in duiken, als je snapt wat ik bedoel.

Reageer