Vraag

seks met zusje

  • 5 April 2020
  • 6 reacties
  • 4163 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik heb een vraag,

Ik was een keer alleen met mijn zusje thuis en toen ging ik douchen en kwam zij binnen omdat ze na de wc moest en toen ging ze dus plassen en zag ik de kutje en toen krijg ik dus een stijve en toen zag ze dat en zij ze "haha vind je me kutje geil?" en ik zei "ja dat zie je toch" en toen zei ze "je hebt trouwens wel een grote lul voor een 14 jarige" ik zei dus "thanks jij ook wel grote tieten en kont voor een 12jarige" en toen hebben we elkaar betast en een beetje geëxperimenteerd. Misschien willen we nog wel meer doen. Is dat raar omdat het me zusje is of niet?

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 9


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Mooi verhaal

Badge

Niet doen, je kan het beste er niet meer aan denken en een leuk meisje zoeken die niet je zusje is.

Heyy

Vindt het een beetje vreemd. Kan er niet aan denken dat ik seks of andere seksuele handelingen heb met me zus.

Groetjes

Kaas123

Hallo,

Een beetje incest is geen probeem.

Lekker doen waarbij jij je goed voelt!

Reputatie 3
Badge +2

om eerlijk te zijn is het niet goed om te doen het is ook strafbaar ik zou erover praten met een vertrouwings persoon

Hallo Jevadet :)

Het is niet verstandig en het is zelfs strafbaar.  Luister trouwens niet naar diegene die zeggen dat incest geen probleem is want het is wel degelijk een probleem. Ik geef je het advies om een vriendin te zoeken van je eigen leeftijd en daarmee seks te hebben als ze er klaar voor is.

-Dr8gon99

Reageer