Skip to main content

seks met zusje

• September 12, 2026
  • 3 reacties
  • 741 Bekeken

Ik ben benieuwd of anderen dit ook hebben meegemaakt

ik kwam gisteren thuis en ik wist dat mijn ouders weg waren en mijn zusje met haar vriendinnetje die bleef logeren er wel waren. Ik kom binnen en hoor iets geks uit de woonkamer komen dus ik kijk en zie mijn zusje en haar vriendin samen naakt op de bank liggen en elkaar vingeren. Ik merkte dat ze niet doorhadden dat ik ook weer thuis was dus ik liep de woonkamer in en zij schrokken erg maar gingen toch door. Ik zei wat is hier aan de hand en mijn zusje antwoordde met oh niks hoor gewoon meiden dingen. Ik vond dit niet normaal en mijn zusje vroeg aan mij of ik wilde helpen en ik zei eh is dat niet heel erg raar. Haar vriendin antwoordde van nee dat is gewoon normaal. Toen ging ik zitten op de bank en zij kwamen naar mij toe en begonnen mijn broek aan te raken. Toen deden ze mijn gulp los en trokken mijn broek uit is was zo verbaasd dat ik het maar liet gebeuren. Toen begonnen ze mij te pijpen en mocht ik mijn zusje beffen. Toen ze klaar waren ging de vriendin van mijn zusje op mijn piemel zitten en begon te neuken toen we klaar waren zijn we nog de hele avond naakt gebleven.

Mijn vraag is heeft iemand anders ook zoiets meegemaakt en is dit normaal?

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 13, 2026

Hoi,

Het kan en het is erg gezond. Of het normaal is verschilt per persoon. Ik zou wel extra goed uitkijken met ongewenste zwangerschap, en zeker bij je zusje!! Je kan je zusje het beste niet neuken, en alleen haar vriendin. Gebruik ALTIJD een condoom. En dus nogmaals, neuk die vriendin, NIET je zusje!!

Groetjesss

Johan_012
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 13, 2026

Ja mijn tante

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 14, 2026

Tuurlijk vinden de jongens het weer normaal 🤦

Hoe onwaarschijnlijk dit verhaal ook klinkt…

Nee het is NIET normaal met je bloedeigen zusje of ze het wilt of niet je hoort je zusje beschermen.. niet te gebruiken voor seksuele handelingen... Dat je nieuwsgierig bent snap ik maar je zei zelf als is dat niet raar? Dat was je antwoord al omdat het natuurlijk raar is. Zou het ook nooit meer doen want uiteindelijk verpest het jullie familie liefde het word vreemd en dit vergeet je nooit meer... 

Denk ook aan je/jullie toekomst 🤦