Skip to main content

Beste iedereen, 

ik ben laats ontmaagt op me 14 door me zus mag je wel seks hebben met je zus?

me zus is 5 jaar ouder dan mij en best knap en als ik haar knuffels geef krijg ik een harde ik denk dat ze dat ooit heeft gevoeld want toen het een keer gebeurde had ze de dag daarna naakt foto’s gestuurd. Ik ging toen in mij kamer daar op aftrekken en toen kwam mijn zus binnen dus ik probeer het te verbergen maar toen begon ze me opeens te kussen en dat liep toen daarna uit de hand terwijl ik dat helenmaal niet wil

en ze doet het nu best wel vaak maar ik weet niet wat ik er tegen moet doen hebben jullie tips?

Ze heeft het onderhand al 12 keer gedaan en 1 uur geleden voor het laats weten jullie wat ik er tegen kan doen?

Hey das ff wat om te lezen (de meeste jongens dromen er van) ik ben een jongen van 14 dus kan begrijpen hoe het is sinds zij al 19 is. Eerst is ze je echt zus of stief? Tweede doe je het met een condoom en slikt zij de pil? Als het je echt zus is en je gebruikt geen protectie dan kan zij zwanger worden en dat moet je dan niet hebben een kind hebben met je eigen zus op die leeftijd of het weg laten halen is niet leuk iedereen komt er dan ook achter. Misschien moet je met haar er over praten en zeggen dat je het gwn echt niet fijn vindt als je dat niet durft is er vrij weinig wat je kan doen of je gaat naar een volwassene of je blijft sex met haar hebben en zorgt dat je de een condoom draagt alle tijden

 

Hoopt dat dit helpt 

Ander wil ik wel ruilen mag je mij broertje hebben🤫


Ik heb daarnet ook op een andere topic gereageerd alleen wel heeeeel toevallig dat deze heeft seks met zus en die andere seks met broertje beetje appart alleen ik wil dat je weet sommige mensen zoeken hier echte hulp

 


Waarom vind je het  niet fijn droom van me leven 

 


En toen werd je wakker en bleek dat je had gedroomd


Ik hoop niet dat de meeste jongens hiervan dromen. Ik kan wel zeggen dat ik als jongen absoluut niet droom van seks met mn zus of familie sowieso. Dat is incest en ziek. En bijzonder om in 2 topics ook 2 geslachten te hebben......


Reageer