Skip to main content

Hoi allemaal ik heb een vraag

Hebben jullie ook seks gehad met familie leden

ik ben 12 me zus is 21 heb ook andere zussen

Ik ging voetballen met me zus maar ze had en strak klein shirt aan dus kon haar groote tieten goed zien want ze had vlgm geen bh aan en een kort rokje dus ik kreeg een harde maar ging gewoon verder met voetballen en toen viel me zus voor mij op de grond en ik zag onder haar rokje dat ze geen ondergoed aan had

ik wou zwemmen en had het warm dus deed dat naakt in de achtertuin waar eigenlijk best veel mensen me konden zien want het is naast een weg en we hebben wel een hek alleen je kan er gemakkelijk door heen kijk en toen kwam me zus naar buiten in haar echt veel te kleine bh en in haar string dus ik kreeg echt gelijk een harde en ze zij wat leuk dat je ook zwemt ik kom ook maar toen vroeg ze om een knuffel  

ik zij nee want ben naakt en dat voeld ze dan maar ze zij doe eens je ogen dicht ik dee dat maar toen was ze opeens naakt voor mij toen ik me ogen weer open moest doen toen ging ze me opeens kussen dus ik klom uit de zwembad zij ook en toen zij ze pak me van achteren en ik dee dat.

ze zij dat ze geen pil had en dat ze Miss nu zwanger kan worden maar dat is toch niet erg zij ze

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen onnodige seksuele details 

Hoi @Privé naam1234 


Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad / wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

 

Groetjes,

Mariska


Niet zeker natuurlijk, maar dit lijkt mij bijna fake. Ik heb zo'n dergelijk verhaal eerder gelezen over een docent. Dezelfde spellingsfouten komen terug en ook het laatste over het zwanger maken kwam terug. Hou het alsjeblieft serieus en ga niet liegen hieropm


Reageer