Skip to main content
Vraag

seks met zus

• April 9, 2024
  • 8 reacties
  • 3666 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb gisteren tegen mijn zus gezegd dat ik heb gehoord dat ze seks met mij wil. dus we hebben seks gehad en ik ben in haar klaargekomen. nu ik mijn vraag wordt zij zwanger want ze heeft wel een spiraaltje maar we hebben geen condoom gebruikt.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+2

Jij wel Thijs

aannoonnyymmppjjee
Forum|alt.badge.img+3

De eicel is maar 24 vruchtbaar na de ovulatie dus de kans dat ze überhaupt zwanger kon worden is 1 in ong. 28 dagen en als het goed zorgt het spiraaltje ervoor dat de ovulatie niet eens is gebeurt maar stel de hele kleine kans dat er überhaupt op dat moment een eicel in dr baarmoeder was, is de kans nog steeds niet groot dat ze bevrucht is

Ik zal wel zeggen dat je wsl condooms moet krijgen want die beschermen je van soa’s en spiraaltjes niet

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 10, 2024

jij wel tarzan (incest is illegaal bro wtf)

Blondiegirl
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 7, 2026

jij wellll 😒

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 7, 2026

thijs misschien moet je hulp gaan zoeken of er met iemand over praten.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • April 7, 2026

Sorry dat ik het zeg maar ik geloof hier geen moer van want je hebt seks met je zus , op school ,bij een concert  , een wild vreemde en je hebt ook nog seks met je juf.

Ik vraag me echt af waarom ..... je deze posts allemaal maakt  want ik denk dat je nog gewoon maagd bent .

Als het wel waar is zoek hulp want je stopt hem overal in 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 7, 2026

ik twijfel ook, maarja je weet het niet he, waarom hoe oud ben je eigenlijk en hoe oud is je zus? heb je wel spijt (behalve dat ze zwanger is geworden)?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 7, 2026

wat anderen al zeggen, het is niet geloofwaardig omdat je hem zowat overal insteekt maar nog net niet in een pot nutella. als het allemaal waar is moet je ermee stoppen per direct en hulp zoeken en sowieso stoppen met deze ongeloofwaardige onzin plaatsen