Vraag

Seks met zus

  • 23 January 2024
  • 8 reacties
  • 1514 Bekeken

Badge

ik heb net seks gehad met me zus en ik weet niet hoe ik het geheim kan houden voor mijn moeder?


8 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Gewoon aan niemand vertellen die je fysiek kent. Verstop al het bewijs.

Reputatie 4
Badge +2

Ik vind het niet normaal eigenlijk, je kan het beste praten met een psycholoog misschien

Reputatie 3
Badge +1

ik snap de reactie van saar maar ik zou niet naar een pcigoloog gaan als je buiten het gehijm houdengeen andere mentale problemen hebt. praat er over met je zus dat kan waarschijnelijk helpen en ja ik weet hoe moeilijk het kan zijn maar hou het gwn gehijm het was waarschijnlijk ook maar 1 keertje dus je moeder hoeft dat niet te weten😙 ik zou nu wel geen sex meer hebben met je zus als ik jou was wand ja da is nie zo heel apnormaal denk ik maar t is zo n beetje hoe moek da uitlege

Reputatie 7
Badge +14

Hey, ik weet niet of dit echt zo is, maar als het wel zo is heb je wrs voor de rest van je leven een enorm probleem waar je nooit meer van af komt. En hoezo is de vraag hoe je het geheim kunt houden? Geen spijt van of een gevoel van dit kan echt niet? Het is namelijk helemaal niet normaal of acceptabel om seks te hebben met je eigen zus of let alone familie, dus het lijkt mij dat het probleem nog wel wat groter is dan geheim houden.  Ik zou me kunnen voorstellen dat het ooit toch naar buiten komt weet je, want je zus en jij blijven voor altijd familie en levens lang zoiets stil houden wordt denk ik nogal moeilijk, en terecht. zij krijgt een keer een relatie en wie weet komt er iets ter sprake , en jijzelf idem. Ik lees vaker dit soort onderwerpen hier en dan ook alsof het de gewoonste zaak is, en ik kan het even niet laten: nee dit is absoluut niet gewoon, goed of acceptabel, het is zeer slecht, en geheim houden is nog het minste van de problemen die dan nog komen gaan !

Tover

ik heb net seks gehad met me zus en ik weet niet hoe ik het geheim kan houden voor mijn moeder?

Hoe oud ben je

En je zus

Reputatie 7
Badge +2

Goed gezegd Tover! Omg wat een onderwerp ook. Hoezo vinden mensen dit 'niet abnormaal ' ?  Echt....…

Doby 

Ik heb een halfzusje, waar ik ook seks mee wil en op aftrek maar dat blijft volledig in mijn fantasie ik zou nooit iets in het echt durven en daar blijft het ook bij. Al ruik ik wel aan haar slipjes , als ik ze in de wasmand in de badkamer zie liggen en trek mijzelf af.  Ik heb ook een nichtje waar hetzelfde bij ,heb maar dat komt nooit iemand te weten.

Reageer