Vraag

seks met zus

  • 18 June 2023
  • 20 reacties
  • 2876 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo

Ik heb gisteren seks gehad met mijn zus 14 en ik ben zelf 13 en ben in haar klaargekomen is dit erg?

Ik ben bang dat ze zwanger is?! En ik heb ook sperma verloren is dit erg?

groeten Anonieme jongen sem

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 


20 reacties

Ik weet niet of dit echt is, maar ik zou zeggen zeg t tegen jullie ouders. zij helpen verder.

Badge

Ik zou zeggen met je zus sex hebben is nooit goed en als ze nu zwanger is gaan je ouders er waarschijnlijk ook achter komen als ze zwanger is 

Reputatie 1
Badge

Ik weet niet of dit echt is, maar ik zou zeggen zeg t tegen jullie ouders. zij helpen verder.

Maar dan gaan ze mij afmaken als ik dat zeg!!!

Reputatie 7
Badge +8

Met je zus seks hebben is niet echt goed zou ik zeggen. Als je met familie kinderen krijgt worden ze hoogs waarschijnlijk zwaar beperkt of gaan ze dood voor de geboorte. Ook is het verboden om seks met broer en zus te hebben in nederland

Maar je hoeft je niet meteen zorgen te maken dat je gearresteert wordt. ( het is meer een feitje) 

Ik zou eerst met je zus bespreken dat je bent klaargekomen en ook zou je kunnen vragen over hoe ze zich voelt. Daarna zou je samen met je ouders dit moeten bespreken zodat ze verder kunnen helpen. Als je ouders dit niet weten kan het allemaal veel veel erger en misschien gevaarlijker worden. Ook zou ik proberen te kijken of een morning after pil beschikbaar is voor je zus.  ( morning after pil kan er voor zorgen dat je zus toch niet zwanger wordt ) 

Reputatie 1
Badge

(…)Ik zou eerst met je zus bespreken dat je bent klaargekomen en ook zou je kunnen vragen over hoe ze zich voelt. Daarna zou je samen met je ouders dit moeten bespreken zodat ze verder kunnen helpen. Als je ouders dit niet weten kan het allemaal veel veel erger en misschien gevaarlijker worden. Ook zou ik proberen te kijken of een morning after pil beschikbaar is voor je zus.  ( morning after pil kan er voor zorgen dat je zus toch niet zwanger wordt ) 

ik denk toch dat ik in haar ben klaargekomen ik weet het niet.

Maar is het erg als ik sperma verlies op mijn leeftijd?

Reputatie 1
Badge

Ik denk toch dat ik in haar ben klaargekomen ik weet het niet.
maar mijn zus denkt van niet.

Ik weet niet of dit echt is, maar ik zou zeggen zeg t tegen jullie ouders. zij helpen verder.

Maar dan gaan ze mij afmaken als ik dat zeg!!!

Dat je hier bang voor bent snap ik, maar je hebt zelf voor deze situatie gekozen en zul je hiervan ook de gevolgen moeten dragen!!!

Seks met je zus of sowieso familie (ook stief) is niet goed, je krijgt hier alleen maar problemen mee. Dat je nu bang bent dat ze zwanger is geeft eigenlijk ook al aan dat je nog veel te jong bent want anders had jullie het wel veilig gedaan (pil en condoom)!

Je vraagt of het erg is dat je bent klaargekomen, ja natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat je dit zelf ook al wel doorhad want je geeft al aan bang te zijn voor dat je zus zwanger kan zijn nu…

Als dit allemaal waar is zou ik maar snel handelen voordat je nog meer problemen krijgt.

Reputatie 1
Badge

Ik weet niet of dit echt is, maar ik zou zeggen zeg t tegen jullie ouders. zij helpen verder.

Maar dan gaan ze mij afmaken als ik dat zeg!!!

Dat je hier bang voor bent snap ik, maar je hebt zelf voor deze situatie gekozen en zul je hiervan ook de gevolgen moeten dragen!!!

Seks met je zus of sowieso familie (ook stief) is niet goed, je krijgt hier alleen maar problemen mee. Dat je nu bang bent dat ze zwanger is geeft eigenlijk ook al aan dat je nog veel te jong bent want anders had jullie het wel veilig gedaan (pil en condoom)!

Je vraagt of het erg is dat je bent klaargekomen, ja natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat je dit zelf ook al wel doorhad want je geeft al aan bang te zijn voor dat je zus zwanger kan zijn nu…

Als dit allemaal waar is zou ik maar snel handelen voordat je nog meer problemen krijgt.

Wat???

Reputatie 2
Badge

zeg tegen je zus dat ze zwangsschap test moe doen als die possitief is moet je gwoon naar je ouders gaan

Reputatie 1
Badge +1

Hoe heb je ook sperma op je 13e en wrm kom je in haar je moest je lul gwn eruit trekken

Reputatie 1
Badge

Hoe heb je ook sperma op je 13e en wrm kom je in haar je moest je lul gwn eruit trekken

Die laatste zin snap ik niet.

Reputatie 1
Badge

heb het tegen mijn ouders gezegd en zij gaan het nodige doen.

heb nu 1 maand huisarrest wegens dit incident.

Reputatie 2
Badge

oef 

sucses met je huisarrest 

Reputatie 7
Badge +8

(…)Ik zou eerst met je zus bespreken dat je bent klaargekomen en ook zou je kunnen vragen over hoe ze zich voelt. Daarna zou je samen met je ouders dit moeten bespreken zodat ze verder kunnen helpen. Als je ouders dit niet weten kan het allemaal veel veel erger en misschien gevaarlijker worden. Ook zou ik proberen te kijken of een morning after pil beschikbaar is voor je zus.  ( morning after pil kan er voor zorgen dat je zus toch niet zwanger wordt ) 

ik denk toch dat ik in haar ben klaargekomen ik weet het niet.

Maar is het erg als ik sperma verlies op mijn leeftijd?

 

Het is niet perse erg dat je sperma verliest, dat gebeurt wel vaker met kinderen rond jou leeftijd.

Reputatie 7
Badge +8

Hoe heb je ook sperma op je 13e en wrm kom je in haar je moest je lul gwn eruit trekken

Ten eerste is het redelijk normaal om op je 13e sperma te verliezen. Ten tweede, als je seks hebt kunnen er toch nog zwemmertjes ontsnappen zonder perse klaar te komen. Je penis eruit trekken is onveilig en kan nog steeds voor een zwangerschap zorgen. Als je niet wilt dat iemand zwanger wordt moet je gewoon een condoom om.  

Reputatie 7
Badge +5

Ik weet niet of dit echt is, maar ik zou zeggen zeg t tegen jullie ouders. zij helpen verder.

Maar dan gaan ze mij afmaken als ik dat zeg!!!

Dat had je eerder moeten bedenken 

Reputatie 7
Badge +5

Met je zus seks hebben is niet echt goed zou ik zeggen. Als je met familie kinderen krijgt worden ze hoogs waarschijnlijk zwaar beperkt of gaan ze dood voor de geboorte. Ook is het verboden om seks met broer en zus te hebben in nederland

Maar je hoeft je niet meteen zorgen te maken dat je gearresteert wordt. ( het is meer een feitje) 

Ik zou eerst met je zus bespreken dat je bent klaargekomen en ook zou je kunnen vragen over hoe ze zich voelt. Daarna zou je samen met je ouders dit moeten bespreken zodat ze verder kunnen helpen. Als je ouders dit niet weten kan het allemaal veel veel erger en misschien gevaarlijker worden. Ook zou ik proberen te kijken of een morning after pil beschikbaar is voor je zus.  ( morning after pil kan er voor zorgen dat je zus toch niet zwanger wordt ) 

Als je met familie kinderen krijgt worden ze hoogs waarschijnlijk zwaar beperkt of gaan ze dood voor de geboorte.

Lijkt me niet

Reputatie 1
Badge

oef 

sucses met je huisarrest 

Danku

Reputatie 1
Badge

Hallo allemaal heel erg bedankt voor de tips! ga in het vervolg uitkijken wat ik doe...

Badge

Hoe heb je ook sperma op je 13e en wrm kom je in haar je moest je lul gwn eruit trekken

Die laatste zin snap ik niet.

Hij bedoelt voordat je klaarkomt voel je dat je gaat klaarkomen (meestal) dan moet je gewoon je piemel uit de vagina trekken.

Reageer