Vraag

seks met zus

  • 1 March 2021
  • 7 reacties
  • 4925 Bekeken

Badge

Ik was dus op me kamer aan t rukken en dan komt me zus binnen en die vroeg wat ik aan t doen was dus ik was zovan niks en dan loopt ze op me af doet deken dus weg en ziet me stijve en ze pakt hem vast en trekt me af tot ik klaarkom.

2 dagen later waren we samen alleen thuis en komt ze binnen terwijl ik aan t douchen ben en ziet me dus naakt en kleed haarzelf uit en komt erbij staan en gaat daarna weer mij afrukken en daarna laat ze mij haar vingeren.

Toen echt 2 uur later Kwam ze met een condom me kamer binnen en hadden we sex.

Wat moet ik nu doen tegen ouders zeggen fzo pls help 


7 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Niks, je hoeft niet je hele leven aan je ouders te vertellen, alleen als je zeker weet dat ze je niet gaan slaan...😅

Reputatie 1
Badge

Als eerste: Doe dit niet weer. Dit is incest (Behalve als het een stiefzus is). Ook met een halfzus.

Incest is illegaal. En als de condoom scheurt, als je zus niet op de pil zit, is er een kans op zwangerschap, en zwangerschap tussen familie gaat nauwelijks goed.

 

Ten tweede: Ik zou dit alleen noemen als je denkt dat je een soa hebt. Dan kan je een test aanvragen, en dan weten je ouders er van. Ik zou dan eerlijk zijn en het hele verhaal vertellen. Je hebt dan het minste kans op straf, als je dat zou krijgen.

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Animekijker06 ,

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Als je een soa test doet hoeven je ouders er niet achter te komen. Voor correcte informatie verwijzen we je naar Soa-test | Sense.info 

Groetjes,

Renske 

De Kindertelefoon 

Reputatie 3
Badge +3

Hey @JeAnoniemeBroeder,

 

Je hoeft het niet tegen je ouders te zeggen. Als jij het niet meer wild doen ga dan een gesprek met je zus aan. En als ze door blijft gaan dan kan je pas naar je ouders toe gaan. En doe wat goed voelt.

Reputatie 1
Badge

Hoi @Animekijker06 ,

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Als je een soa test doet hoeven je ouders er niet achter te komen. Voor correcte informatie verwijzen we je naar Soa-test | Sense.info 

Groetjes,

Renske 

De Kindertelefoon 

Oh sorry, dan weet ik dat ook weer voor de volgende keer.

Bedankt voor de informatie!

Reputatie 6
Badge +7

Waarom zou je meteen aan soa’s denken? Die kun je alleen krijgen als degene met wie je het doet zelf een soa heeft.  Dus als diegene onveilig in het rond n***t.  Nu is het niet zo dat je zus automatisch immuun is voor soas maar als ze ook in de puberteit is heeft ze waarschijnlijk ook niet zo veel ervaring - en de ervaring die ze heeft is met mensen die zelf ook maar net begonnen zijn.

Kans is niet afwezig maar is gewoon zo onwaarschijnlijk dat ik niet zou gaan testen.

Ik vind het niet raar.  Zelf zou ik het wel fijn vinden. Je hebt dan geen vriendje/vriendinnetje nodig om te experimenten met sex enzo. Als je het niet prettig vind, dan moet je het natuurlijk wel eerlijk zeggen tegen je zus. 

Ik denk dat het niet nodig is tegen je ouders te zeggen, wat hebben zei aan deze info? Als je je er niet prettig mij voelt moet je het natuurlijk gewoon doen, dan zou ik het zelf doen op het moment als één van je ouders je kamer binnen komt en gewoon zeggen ik moet je iets vertellen ……….

 

Reageer