Vraag

Seks met zus


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben een jongen van 15 en ik wil seks met mijn zus van 17. Ik word altijd heel erg opgewonden als ik mijn zus zie in een strakke broek, want ze heeft een hele grote kont.  Ik wil graag seks met haar (ik weet dat het eigenlijk niet mag) maar ik weet niet of ze het ook met mij wilt. 
 

Hoe moet ik dit aanpakken?


16 reacties

Dit lijkt me geen slim plan, sorry man. Volgens mij mag ik niks zeggen hierover want dat ondersteund het forum niet volgens mij.

Ik wil het echt heel graag dus alsjeblieft niet zeggen dat het niet verstandig is. Heeft iemand tips hoe ik erachter kom of mijn zus het ook wil?

Nee dit is niet goed. incest is helemaal niet goed. Ik begrijp dat je 15 bent en je dus helemaal high bent van alle hormonen. maar het kan gewoon niet, sorry

Reputatie 1
Badge +2

dit kan inderdaad niet wat de mensen hierboven ook zeggen.

@Anoniemg6336422466 sorry maar hier kan ik je niet bij helpen. Het is Incest. Hoe lekker het ook is. Ik zou wachten tot je uiteindelijk een vriendin krijgt. En het dan met haar over hebt om seks te hebben. En niet met je zus.

 

Groetjes Lars1234

Weet nooit of ik zulke rare berichtjes moet geloven. Maar het is gewoon niet ok om seks te hebben met je zus. 1. Het is incest, bij wet verboden. 2. Hele rare situaties thuis als je ouders het bijvoorbeeld ontdekken. 3. Het is je bloedverwant, dat gewoon niet ok.

Wanneer je een move zou maken, en zij zegt toch 100% nee (ga jezelf geen sprookjes vertellen), dan verandert dat de relatie met je zus en misschien ouders voor altijd.

Wees gewoon verstandig en houd het bij masturberen totdat je een vriendin hebt.

Goed nieuws zij wilt het zelf ook en we gaan het morgen doen als onze ouders niet thuis zijn

hebben jullie tips?

Goed nieuws zij wilt het zelf ook en we gaan het morgen doen als onze ouders niet thuis zijn

hebben jullie tips?

Wat nou als jullie ouders er achter komen. Dan zitten jullie erg in de problemen. Dus doe het niet het is Incest. Dat jullie het beide willen betekend niet dat het mag. 

 

Groetjes Lars1234

Onze ouders gaan er niet achter komen

Maar heeft iemand tips?

Maar heeft iemand tips?

Ik en niemand anders op dit forum gaat je helpen. Het is Incest. Zoek een vriendin die dit met je wil doen. En niet je zus hoe graag je het ook wil. En wat nou als je zus zwanger word. Dan zit je wel erg in de problemen. Ik hoop dat ik je genoeg geholpen heb om het NIET te doen.

 

Groetjes Lars1234

Anoniemg6336322466 :)

Geen goed idee, gewoon niet doen. Zoek een vriendin, en geen seks met je zus hebben. Stel je voor dat je ouders eerder thuis komen, dan heb jij en je zus een gigantisch probleem. Tevens kun je een soa oplopen of kan zij zwanger worden. Ook al wil ze het, gewoon NIET doen!

-TheMightySlayer <3

Sorry maar ik ga het morgen gwn doen en miss wel vaker🤩

Badge

vraag het gewoon als ze nee zegt is het maar zo

Ze heeft ja gezegd en deed vandaag expres een legging aan om mij geil te maken

We hebben het net gedaan en het was het geilste wat ik ooit heb gedaan en we gaan het waarschijnlijk vaker doen🤤

Reageer