Skip to main content
Vraag

seks met vriendje

• 1 maart 2025
  • 7 reacties
  • 1608 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

hi, ik heb dus laatst seks gehad met mijn vriendje, (ik ben 13 hij 14) we hadden het al vaker gedaan met condooms enzo maar deze keer had hij condoom van een ander merk gekocht, het ging helemaal mis en nu ben ik dus zwanger. Hoe moet ik dit aan mijn ouders vertellen??

7 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 217 reacties
  • 1 maart 2025

Je gaat naar je ouders en zegt “ik heb dus laatst seks gehad met mijn vriendje, (ik ben 13 hij 14) we hadden het al vaker gedaan met condooms enzo maar deze keer had hij condoom van een ander merk gekocht, het ging helemaal mis en nu ben ik dus zwanger.” 

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 429 reacties
  • 2 maart 2025

Gewoon zeggen.  Misschien vinden ze het wel fijn dat ze oma en opa worden.

Milan 1
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 24 reacties
  • 3 maart 2025

Diana ik denk dat haar ouders niet zo vroeg opa en oma willen worden

Forum|alt.badge.img+1

neem gewoon die ene pil (ik weet niet meer hooe die heet) en zeg het tegen je ouders

• Net nieuw
  • 4 reacties
  • 7 maart 2025

@RiVeRr 

Probeer het ze op een rustige manier uit te leggen, dan komt het vast goed. Ik zou graag een update zien!

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 7 reacties
  • 10 maart 2025

Oh wat vervelend! Hoe weer je dat je zwanger bent? Altijd een tweede of derde test doen sodat je het zeker weet. Ik zou een keer een rustig moment, dat je ouders nietstress ofzo hebben, uitkeizen en het vertellen. En eventueel bellen met de kindertelefoon 

Roos_De_Kindertelefoon
Forum|alt.badge.img+2

Hoi ​@RiVeRr  

Wat fijn dat je het forum hebt gevonden om je verhaal en vragen te delen. Heel goed van je dat je dit vertelt! Ik lees dat je in een lastige situatie zit. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Zoals ​@D12345  al mooi reageert kan je met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs van Roos

De Kindertelefoon

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen