Vraag

seks met vriendje

  • 17 May 2022
  • 7 reacties
  • 2558 Bekeken

Badge

Hey, ik ben lynn ik ben 13 jaar

Mijn vriendje en ik hebben vorige week woensdag seks gehad terwijl mijn ouders met zijn ouders naar de markt gingen en dat is 30 min rijden dus ze waren best lang weg. Maar we zaten zo een beetje op mijn bed en mijn vriendje greeg plots een stijve. Ik zij toen of ik mocht voelen. En toen ik mijn hand naar zijn penis dee trok hij gou zijn broek omlaag zodat ik hem niet op maar onder zijn broek aanraakte. Ik schrok een beetje maar ik werd wel geil en dat zei ik tegen hem. Toen ik geil was had ik best zin in sex en hij ook dus we hadden sex en hij zei dat hij nog nooit zo geil was geweest. hij heeft mij ook nog gebeft ik had hem niet gepijpt want dat vind Ik vies. We hebben wel vijlige sex  gehad met condoom en glijmiddel. Mijn vraag is nu is 13 te jong voor sex 

Kusjes Lynn


7 reacties

Hey,

 

Na mijn mening, ja het is vroeg. 

Ik zou het zelf niet op die leeftijd hebben gedaan en als een meisje dat had gewild, waarschijnlijk afgewezen.

Ik vind het een beetje ondoordacht, grote kans dat je er later spijt van krijgt want op deze leeftijd is geen enkele relatie voor lange duur, over een jaar zijn jullie gwn niet meer samen.

Dachten jullie al langer na (weken) over seks hebben of was dit een hele spontane beslissing? Hij heeft er iniedergeval (mss zonder jou) al over nagedacht en blijkbaar condooms gekocht, hoop dat ze paste anders kan er alsnog sperma zijn ontsnapt

Het is wel goed dat jullie t veilig hebben gedaan met condoom, is het beste ofc, maar zorg ook daadwerkelijk er is geen sperma in je vagina gekomen bij t afdoen van de condoom of gaatjes. Houd je menstruatie in de gaten als je niet ongesteld word heb je een volgende topic om te openen..

 

Als jullie er BEIDE content mij zijn en realiseren dat je op je 14e geen relatie meer met elkaar hebt, kun je er mee door gaan, doe het altijd veilig met condoom, als hij zonder condoom wilt zeg je nee en doe je t niet, altijd safe doen of niet doen.

 

Succes

Reputatie 5
Badge +4

iedereen heeft de eerste keer wanneer het hem/ haar maar net uit komt. er is geen ideale leeftijd om ontmaagd te worden.  

Badge

Heyy 

Tis echt te vroeg  je zou eigenlijk moeten wachten maar aan de andere kant als julie zeker zijn dat jukie elkaar vertrouwen wrm nie

Badge

Mensen zeggen dat je te jong bent, ik ben van mening dat als alles veilig is verlopen en alles “soepel” verliep het prima is. Sommige hebben gewoon op een eerdere leeftijd seks. 

Badge

Mensen zeggen dat je te jong bent, ik ben van mening dat als alles veilig is verlopen en alles “soepel” verliep het prima is. Sommige hebben gewoon op een eerdere leeftijd seks. 

Neuk wanneer je wilt

Reputatie 4
Badge +3

 

Neuk wanneer je wilt

Precies. Ik deed het al met 12 en het spijt me niets

wat een gezeur, sorry, het is Lynns  leven en haar beslissing. heb daar respect voor.

Lynn, wat ik begrijp vond je het fijn. dus   Go Girl!

 

xx

 

 

Reputatie 6
Badge +7

Even kijken… jullie waren er allebei aan toe, niemand deed iets waar een ander geen zin in had, niemand zette druk op de ander of ging de ander overhalen… jullie deden het verstandig en veilig.

13 is ook maar een getal, sommigen zijn nog kinderlijk en sommigen zijn al ver aan het puberen.  Je kunt niet stellen dat er één leeftijd is waarop iedereen er aan toe is.

Echt prima, ik zie niet hoe je het beter kon doen. 

Reageer