Skip to main content

Ik heb nu dus een vriend en hij is 19 en ik 17 en ik ben al helemaal klaar voor seks en ik wil dat graag doen met mijn vriendje alleen ik weet niet of hij dit ook wil we hebben pas sinds vandaag een relatie maar we hebben eerder ook al een relatie gehad en hij heeft het toen nooit over seks gehad hij is er niet zo mee bezig denk ik maar zo weet ik dus ook niet of hij er wel klaar voor is.. hoe moet ik dit een beetje pijlen heeft iemand tips? Ik heb zoiets nog nooit gedaan ik ben nog maagd en hij ook denk ik

Ik zou eerst even rustig aan doen. Je zegt dat je pas sinds een dag weer een relatie hebt. Kijk het de komende tijd gewoon even aan hoe het zich ontwikkeld. Soms komt van het een het ander maar het is nu nog wel vroeg.

Maar als je het heel graag wilt weten, gooi je het balletje toch gewoon eens op. Praat erover, vertel hem gewoon eens wat je voelt en hoor eens hoe hij erin staat en hoe ver hij eventueel wilt gaan. Communicatie is super belangrijk in een gezonde relatie, zeker op dit gebied.


Reageer