Vraag

seks met vriendinnen

  • 18 January 2023
  • 6 reacties
  • 2847 Bekeken

Reputatie 1
Badge

is het raar om met je vriendinnen seks te hebben en dan elkaar kut aan te raken en aan onze borsten te likken enzo? soms komt haar broer dan ook meedoen en die steekt dan zijn piemel in ons kutje. ik vind het best lekker maar doen meer meiden dit??


6 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Yo, k ben dan miss geen meid, maar je moet doen wat jij fijn vind maar zorg wel dat je zeker weet dat al je vriendinnen het fijn vinden en dat je broer een condoom draagt. je wil niet zwanger worden op je 13e/14e (ik ga ervan uit dat je rond die leeftijd bent) 

Groet Tieme

Reputatie 1
Badge +1

Als jij er geen problemen mee hebt, dan moet 't kunnen… denk ik? En haar broer, hoe oud is die dan? Is hij verliefd op jou of zo? Ik begrijp 't niet helemaal.

Reputatie 3
Badge +1

Volgensmij ben je bi welkom bij de club

maar het lijkt me raar om dit soort dingen met de broer van je beste vriendin te doen of je echte vriendin ik zou toch ff eerst met iemand waar je van houd neuken stel je krijgt wen kind van iemand die je ni mag is toch kut

Met vriendinnen seks hebben en elkaar beffen enzovoort is niet raar dat haar broer meedoet vind ik eerlijk gezegd wel raar en je kan er zwanger van geraken dus opletten.

Ik wou dat ik die broer was zeg, 3 tegelijk. 

Maar gewoon blijven doen wat je fijn vind 

Reputatie 7
Badge +4

@Bramienator ze hoeft niet perse bi te zijn, je bent dat pas als je een relatie aan zou willen gaan met beide geslachten. Heb ik begrepen. 

Reageer