Seks met vriendin van zusje

  • 16 January 2022
  • 9 reacties
  • 6554 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Vorig jaar in de zomer ging ik met mijn ouders en zusje naar vrienden (vader, moeder, dochter) waar we gingen eten en daarna spelletjes spelen en drinken (ik was toen 15 en mocht 3 biertjes en een whiskeytje meedrinken, waar ik niks van voelde). Mijn zusje en haar vriendin gingen spellen doen op de nintendo switch en ik deed 30seconds etc. met "de volwassenen. Op een gegeven moment gingen mijn ouders en die andere volwassenen roken, wat een half uur duurde. Ik ging even naar de wc en toen ik terugkwam, kwam ik de toen net 13-jarige vriendin van mijn zusje tegen. Zij ging boven even iets halen en ze moest mij "iets laten zien" op haar kamer. Dus ik ging mee, ik moest op haar bed gaan zitten met mijn ogen dicht, ze deed de deur dicht en op slot. Ik moest mijn hand opsteken en voor ik het wist zat ze daarop met haar vag. Toen hadden we seks en gingen terug naar beneden met de smoes dat ik moest poepen en het langer duurde en zij het niet kon vinden. Dat was heel ongemakkelijk beneden. Later hebben we het nog een aantal keer gedaan op verschillende plekken, steeds op haar initiatief. 

 

Ik maakte me op een gegeven moment zorgen, omdat zij 1 jaar jonger bleek dan ik eerst dacht. Is dit wel helemaal legaal? En wat vinden jullie hier, los daarvan, van? En hebben jullie wel eens iets soortgelijks meegemaakt? Laat het even weten, voel me ergens best wel schuldig dat ik dit heb gedaan, maar aan de andere kant was het iedere keer geweldig.

Groetjes


9 reacties

Ik begrijp dat het een beetje een lastige situatie is met een dubbel gevoel. Wettelijk gezien is het niet illegaal, zie deze link. Of het moraal gezien ook heel verantwoordelijk is, is een tweede. In deze periode van je leven (12-18 jaar) lopen leeftijdsverschillen namelijk al vrij snel op, ook met betrekking tot ontwikkeling.

Overigens is het natuurlijk ook nog wel relevant dat zij ervoor koos en initiatief nam en jij daar simpelweg in meeging.

Al met al is het aan jou/jullie, hoe nu verder. Jij hebt je gevoelens en wil, en zij ook. Ikzelf zou het niet voortzetten - gezien het leeftijdsverschil en de relaties m.b.t. je zusje - maar kan dat natuurlijk niet voor jullie bepalen. Wat vind je zelf? :)

Reputatie 3
Badge +2

@eenanoniemejongen1 
Ik vind het lastig, daarom vroeg ik er naar. Snap je punten en weet niet of ik het door ga zetten. Schrok best wel toen ik hoorde dat zij 1 jaar jonger was dan ik dacht, is ook totaal niet te merken in doen, laten en uiterlijk...

Reputatie 3
Badge +2

Ik begrijp dat het een beetje een lastige situatie is met een dubbel gevoel. Wettelijk gezien is het niet illegaal, zie deze link. Of het moraal gezien ook heel verantwoordelijk is, is een tweede. In deze periode van je leven (12-18 jaar) lopen leeftijdsverschillen namelijk al vrij snel op, ook met betrekking tot ontwikkeling.

 


Als ik het goed begrijp uit die link is het dus verboden, maar niet ontuchtig?

Reputatie 6
Badge +7

Er staat: Het is wettelijk verboden maar de wetgever doet er niets mee als jullie een beetje gelijkwaardig zijn, qua ontwikkeling en volwassenheid.

Zo te lezen is dat hier het geval aangezien zij het initiatief nam en zo te lezen goed weet wat ze wil.

Dit artikel is er om jongeren te beschermen die niet goed voor zichzelf kunnen opkomen en niet hier aan toe zijn. 
Als jij bv haar had gepushed en onder druk had gezet met allemaal praatjes over verliefdheid en ‘iedereen doet het’ - dan was er geen gelijkwaardigheid. 
Dan hadden de ouders het kunnen verbieden en als jij je daar niets van aan had getrokken, had de politie dus ook iets kunnen doen.

De wet moet dit soort dingen opschrijven om mensen te kunnen beschermen - als het er niet staat kunnen ze niks doen.  Maar het betekent niet dat ze zomaar achter alle experimenterende kinderen aangaan. 

 

Reputatie 3
Badge +2

Deze zaterdag ben ik de hele dag alleen thuis en zij ook. Ze vroeg of ze langs kon komen. Ik zei dat, dat goed was. Ik ga het er dan over hebben met haar. Ik hou jullie op de hoogte.

Reputatie 3
Badge +2

Daar ben ik weer.
Ze kwam ongeveer rond 11:00 bij mij, eerst hebben we gewoon een film gekeken en daarna samen geluncht. Tijdens de lunch begon ik erover dat ik het een beetje ongemakkelijk vond, omdat zij ook goede vriendinnen is met mijn zusje en vanwege ons onverwacht grotere leeftijdsverschil. Ze zij dat zij dat leeftijdsverschil geen enkel probleem vond. Ook had ze het er al met mijn zusje over gehad?! Zij kon er blijkbaar wel om lachen en vond het geen probleem volgens haar.
Later gingen we naar mijn kamer, waar we weer film gingen kijken. Tijdens een seksscène zei ze dat zij hetzelfde wou doen en ze begon me te zoenen. Vervolgens hebben we bijna de hele dag door seks gehad in allerlei posities en op allerlei manieren.
Het beëindigen van deze seksuele relatie is dus niet gebeurd. Bij nader inzien vinden we elkaar toch te leuk om te stoppen.
Groetjes

Daar ben ik weer.
Ze kwam ongeveer rond 11:00 bij mij, eerst hebben we gewoon een film gekeken en daarna samen geluncht. Tijdens de lunch begon ik erover dat ik het een beetje ongemakkelijk vond, omdat zij ook goede vriendinnen is met mijn zusje en vanwege ons onverwacht grotere leeftijdsverschil. Ze zij dat zij dat leeftijdsverschil geen enkel probleem vond. Ook had ze het er al met mijn zusje over gehad?! Zij kon er blijkbaar wel om lachen en vond het geen probleem volgens haar.
Later gingen we naar mijn kamer, waar we weer film gingen kijken. Tijdens een seksscène zei ze dat zij hetzelfde wou doen en ze begon me te zoenen. Vervolgens hebben we bijna de hele dag door seks gehad in allerlei posities en op allerlei manieren.
Het beëindigen van deze seksuele relatie is dus niet gebeurd. Bij nader inzien vinden we elkaar toch te leuk om te stoppen.
Groetjes

Hey!

ik zag dat niemand hier nog op had gereageerd dus zal ik dat nog is doen,
Hoe staat het er nu precies voor?

Mvg,
Just Talking

 

Reputatie 3
Badge +2

Daar ben ik weer.
Ze kwam ongeveer rond 11:00 bij mij, eerst hebben we gewoon een film gekeken en daarna samen geluncht. Tijdens de lunch begon ik erover dat ik het een beetje ongemakkelijk vond, omdat zij ook goede vriendinnen is met mijn zusje en vanwege ons onverwacht grotere leeftijdsverschil. Ze zij dat zij dat leeftijdsverschil geen enkel probleem vond. Ook had ze het er al met mijn zusje over gehad?! Zij kon er blijkbaar wel om lachen en vond het geen probleem volgens haar.
Later gingen we naar mijn kamer, waar we weer film gingen kijken. Tijdens een seksscène zei ze dat zij hetzelfde wou doen en ze begon me te zoenen. Vervolgens hebben we bijna de hele dag door seks gehad in allerlei posities en op allerlei manieren.
Het beëindigen van deze seksuele relatie is dus niet gebeurd. Bij nader inzien vinden we elkaar toch te leuk om te stoppen.
Groetjes

Hey!

ik zag dat niemand hier nog op had gereageerd dus zal ik dat nog is doen,
Hoe staat het er nu precies voor?

Mvg,
Just Talking

 

Na die dag hebben we nog een paar keer seks gehad, daarna hebben we niet heel veel contact meer gehad. We hebben nog wel enkele keren samen gemasturbeerd tijdens videobellen. Laatst zijn we samen op vakantie geweest, met nog 11 anderen. Toen hebben we het wel weer een paar keer gedaan, maar sinds we terug zijn in Nederland hebben we geen contact meer gehad.

Badge

ik herken mezelf in je situatie alleen zit ik er niet mee dat ik 14 ben en zij 11 ik zit er vooral mee dat we het zonder condoom doen ik vind het wel leuk met haar en we hebben elke week wel zeker 2 seks met elkaar ik vraag me ook af kan je een soa krijgen van iem haar kont te beffen eerst pijpte ze me alleen en beft ik haar vagina maat nu doek ook langs haar kont is dat wel gezond

Reageer