Vraag

seks met vriendin van mijn moeder


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen
Ik ging laatst zwemmen bij de vriendin van mijn moeder die geen kinderen of man heeft.
Ik ga daar vaker zwemmen omdat mijn moeder daar bevriend mee is.
Maar laatst had ik een zwembroek aan gelijk een string en kreeg een stijve door haar.
Na even zag ze mijn stijve en schrok even maar daarna begon ze te voelen en begon ze me te pijpen en ik haar te beffen en hebben zelfs seks gehad.
Ik vond het wel lekker want het was mijn eerste keer seks.

Gebeurd dit vaker en mag ik dit nog eens doen want ik vond het lekker?
PS ik ben 15 jaar.

10 reacties

Wat zij doet mag officieel niet
Maar als jullie het veilig doen en het er bijde mee eens zijn en het geheim houden is het niet heel erg denk ik
Ja het mag eigenlijk niet, nee maar dit isnalrijd zoclastig want als jij het wil en zij het wil tja
Ok bedankt
Hoi ik ben een jongen van 14 en ik droom hier van. Je hebt zoveel geluk.
Bericht aangepast door de Kindertelefoon.
Groetjes, jongen14jaartjes
Dit is erg ongepast en ik zal je aanraden om niet verder te gaan met die vrouw.
Dit is psychisch niet gezond voor je. Je kunt je beter gaan focussen op leeftijdsgenoten.
Reputatie 2
Badge

hoe oud is ze?

Reputatie 2
Badge

@anoniem0047

Officeel wettelijk mag het nog niet je moet nog 2-3 jaar wachten om een volwassen vrouw te neuken. 😐

Maar lichamelijk ben je al een bijna volwassen man.💪 

Daar ligt een spanningsveld als puber in de tienertijd. Wel spannend voor jou en jullie vinden het beiden goed toch? Anders was die oudere vriendin van je moeder een PEDO en jij een VERKRACHTER!! 

IK heb zoiets ook meegemaakt alleen niet zover als jij. 

IK was op een naakt camping in Frankrijk. Ik was me buiten aan het douchen in de was ruimte. Kwam een vrouw van in de 40 binnen. Ze zag er geil uit grote XL Borsten. Ik kreeg een stijve ik was  net 14 jaar. Ze ging op haar knieën en had me gepijpt. Ik mocht ook mijn stijve piemel in haar kutje duwen om te voelen. Heb alleen niet geneukt. Was er nog niet helemaal klaar voor of durfde niet verlegen was ik. 😋

 

 

 

Reputatie 4
Badge +5

@Naaktejongen ,

Zo! Jij hebt mazzel gehad! 

Reputatie 2
Badge +1

Als jullie het allebei gowd vinden is t geen probleem

Badge

Een droom van mij die jij beleefd:cry:

Reageer