Vraag

seks met vriendin


Reputatie 3
Badge +1

hey allemaal, 

ik ben een jongen (14 jaar) en mijn vriendin wilt graag seks met mij. Ik wil het opzich ook wel maar ik weet niet of het echt verstandig is! Ik heb condooms en al die dingen. Maarja ik weet niet of het handig is. Ik wil het wel graag en we doen ook gw beffen vingeren pijpen etc… 

Ik hoor graag van jullie of het wel of niet een goed idee is! En tips voor de eerste keer!

Dankjulliewel!!


11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hii @anoniempie1234,

Waarom denk je eigenlijk dat het niet handig is? Voel je je er onzeker over of denk je dat je er nog niet klaar voor bent? Of is er wat anders?

Jullie experimenteren al wel samen dus je kan het eens met haar bespreken? Als je het graag wilt kan het prima hoor heb het er een keer met haar over samen komen jullie er vast wel uit! De eerste keer gaat misschien wat onhandig, maar communicatie is key dus dat komt allemaal wel goed! :)

Groetjess van ItsJustMe <3

Reputatie 3
Badge +1

Hii @anoniempie1234,

Waarom denk je eigenlijk dat het niet handig is? Voel je je er onzeker over of denk je dat je er nog niet klaar voor bent? Of is er wat anders?

Jullie experimenteren al wel samen dus je kan het eens met haar bespreken? Als je het graag wilt kan het prima hoor heb het er een keer met haar over samen komen jullie er vast wel uit! De eerste keer gaat misschien wat onhandig, maar communicatie is key dus dat komt allemaal wel goed! :)

Groetjess van ItsJustMe <3

heyy 

Ik ben er wel klaar voor maar ik weet gewoon niet of het een goed idee is. Ze rond 7 uur hier en er is dan niemand thuis dus das mooi. Ik zal het dan met haar bespreken en misschien wel doen. Ik laat het weten

Doeiiii

Reputatie 2
Badge +1

Zelf nog nooit gedaan, maar aangezien je wel al veel andere dingen in die trend hebt gedaan lijkt me de stap naar seks al veel minder groot om te zetten. Ik zou het dan gewoon vanzelf laten gebeuren als je haar nog eens ziet, maar doe het dan wel gewoon veilig

Reputatie 3
Badge +1

Zelf nog nooit gedaan, maar aangezien je wel al veel andere dingen in die trend hebt gedaan lijkt me de stap naar seks al veel minder groot om te zetten. Ik zou het dan gewoon vanzelf laten gebeuren als je haar nog eens ziet, maar doe het dan wel gewoon veilig

Heyy ik heb het er met haar over gehad en ik heb gezegd dat ik er wel klaar voor ben maar dat ik niet wist of het een goed idee was. Ze zei dat ze mij volledig begreep, maar ik wil haar niet teleurstellen dus ik heb voorgesteld om het morgen te proberen en dat vind ze goed. (ze weet ook trouwens dat ik hier om hulp heb gevraagd haha)
Ik laat wel weten hoe het ging.

Bedankt voor de  hulp <3

Reputatie 5
Badge +3

Hoi. Tof dat je het morgen gaat proberen. Als j́ij condooms gebruik kan er niksfout gaan. Wil je echt zeker zijn, dan kan zij ook de pil innemen. Als je er zelf niet klaar voor bent moet je het niet doen. Pas seks hebben als jullie het beide willen.

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Hey iedereen, ik zou laten weten als ik het  zou doen. We hebben het net gedaan (half uur geleden ong)

We hadden gewoon condooms en die had zei omgedaan bij mij. Het ging in het begin een beetje moeilijk en het deed heel even pijn bij haar. Ik vroeg of ze verder wilden gaan en ze zei ja. Uitendelijk ging het wel goed. Ik heb er geen spijt van in ieder geval!

Heel erg bedankt voor de hulp iedereen! Jullie zijn gewaardeerd <3

Reputatie 1
Badge

fijn dat het is gelukt, veel plezier verder nog met haar :)

Reputatie 3
Badge +1

thx @Anoniempje31 

Reputatie 7
Badge +9

Fijn dat alles goed is gegaan!👍

Groetjess :)

Reputatie 2
Badge +1

Hopelijk beleven jullie nog veel plezier samen ;) 

Reputatie 5
Badge +3

Fijn dat de eerste keer goed ging. Veel plezier nog samen

Reageer