Vraag

seks met vriendin!!!!

  • 14 April 2024
  • 5 reacties
  • 823 Bekeken

Ik ben een meisje van 15 en ging laatst logeren met mijn vriendin bij mijn huis.

wat wij vaak doen bij logeren is dat we elkaar geil maken.

we hadden allebei een soort sexy pakje gekocht bij waar je billen en borsten echt heel erg te zien zijn

we hadden hem allebei aan en gelijk voelde ik me echt aangetrokken!

we gingen elkaar weer geil maken en zij was eerst zoals ik zei was ik echt aangetrekt en werd best geil , ze probeerde mij geil te maken door haar zelf aanteraken haar borsten en kont enzovoort.

Ik was echt zo geil ik duwde haar naar achter en kroop op haar wanneer ik die pak ook aan had en begon haar te likken overal en kneep in haar borsten en kont

ik ben zelf 100% hetero maar vraag me nu af of ik een fout had gemaakt want straks is ze aangetrokken door me maar dat ben ik niet en wil haar niet kwetsen

maar het ding is!!!! Ik zag haar gisteren we gingen naar het zwembad omdat het vrij warm was toen we in de pashokjes gingen duwde ze me in een pashokje en begon me te kussen met tong en kneep ze me in mijn borsten en  in mijn kont ik kuste haar toen terug want ik was even in de war wat ik moest doen!!

nadat we uit de pashokjes gingen voelde ik me een beetje raar we gingen uiteindelijk in het zwembad en gingen zwemmen toen we aan het zwemmen waren kneep ze me in mijn kont en vingerde me

Ik weet niet wat ik moet doen want ik vind het lekker maar ben 100% hetero wil wel soms met haar fun hebben maar ik denk dat ze verliefd is op me?? 
wat moet ik doennnnn????

 


5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @Sexyymeisje

Ze is vast niet verlieft op je, wat jij hebt gedaan vond ze gewoon geil. Ik denk dat ze dat gewoon doet omdat ze het zelf lekker vind. En je kan het gewoon terug doen. Niets mis mee! Als jullie weer gaan zwemmen of logeren kan je dat gewoon weer doen. Dit is het zelfde wat ik en mijn vriend doen hier komt ie:

 

Mijn vriend en ik gingen ook een keer logeren, wij wouden elkaar ook geil maken en dat deze we als volgt. We gingen elkaar uitkleden en dingen doen, zoals aftrekken en pijpen. ( Ben een jonge van 15...) Hij begon mij uit te kleden en ik daar na bij hem dat was al super geil, nou toen ging hij mij aftrekken en pijpen. Uit eindelijk was ik en ging ik het zelfde doen, hij vond dat super geil. Toen gingen we nog een keer logeren en we waren op mijn kamer, op eens trok hij mijn broek naar beneden en ging hij mij pijpen. Ik vroeg wat doe je? Hij zij dat hij zin had om weer elkaar geil te maken, ik zij oke dus gingen we dat weer doen. Uiteindelijk vroeg ik of hij verlief was op me en hij zei nee. 

 

Dus ik denk dat je vriendin het zelfde heeft. Dus de volgende keer gewoon haar vingeren en nog meer dingen doen! Komt vast wel goed!

 

Laat even weten hoe het ging en wat ze er van vond!

 

Groetjes! Als je nog wat vragen hebt of geil wilt worden vraag het of vul mijn vragenlijsten in! 

Ja dat snap ik wel maar ik vind het zelf niet altijd zo fijn dat ze me oppeens grijpt enzo maar wel lekker

Reputatie 2
Badge +1

Dat kan, maar als je erg geen behoefte aan hebt kan je dat gewoon zeggen volgens mij. Als je het wel lekker vind moet je je er gewoon aan toe geven. Maar je kan er ook afspraken over maken!

Reputatie 4
Badge +3

Ik ben ooit begonnen met sex met mijn bff. Dit kwam van mijn kant, maar zij wou gelukkig ook. Tot dat moment dacht ik dat ik ook 100% hetro was, maar door mijn ervaringen met haar weet ik nu dat ik bi ben.

Wij hebben allebei een vriendje, maar doen nog steeds wel eens dingen met elkaar.

 

Wat ik denk:

  • Dat je 100% hetro bent, hoeft niet in de weg te staan van plezier. Dus geniet lekker van elkaar, maar let ook op de volgende punten
  • Het is verstandig om met elkaar te praten. Als zij meer wil dan alleen geilen of sex, is het goed om te denken of jij dat ook wil of niet
  • Als jullie niet hetzelfde willen, dan moet je zorgen dat jullie elkaar niet kwetsen

Geniet lekker van elkaar! Maar zorg wel dat je de grens weet...

Badge

Je kan haar zeggen dat je geen relatie wilt maar wel zo geil wilt blijven doen

Reageer