Vraag

Seks met vriendin


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii
Ik ben een jongen van 13 jaar
Ik heb een vriendin al 2 jaar van 15
Ik had laatst seks met haar toen mijn ouders er niet waren
Maar ik heb perongeluk sperma gespoten in haar vagina
Betekent dit nu dat ze zwanger is?

Groetjes
13 jarige jongen met problemen

20 reacties

Nee, dat betekend niet dat ze zwanger is. Het zou natuurlijk kunnen maar dan kom je daar snel genoeg achter.
Annoniemplz,
Maar wat als ze zwanger is?
Het hoeft niet gelijk te betekenen dat ze zwanger is.
Maar heb het er eens met haar over.
Want misschien heeft ze wel iets van anticonceptie. Dan hoef je je minder zorgen te maken.
En anders moet ze het goed in de gaten houden en als ze denkt dat ze zwanger is een volwassen inschakelen.
Maar het beste is wel heb het er met haar over.
Als ze zwanger is zou ik een afspraak maken bij de huisarts en die kan jullie verder helpen met wat de opties zijn
Dat wilt ze niet ze wilt een kind nu al ?
Dan had je zelf voordat je seks met haar had beter moeten nadenken over de gevolgen.
Maar alsnog kan je altijd het erover hebben met haar.
Probeer tot haar door te dringen hoe zwaar het is om op deze leeftijd al een kind te krijgen.
En als ze zwanger is zou ik de hulp van een volwassene inschakelen als ik jou was die weren meestal meer.
Ik kon er niet overna denken wat zou jij doen als ze je in de nacht wakker word gemaakt in dr grote borsten en dr vagina ?
Ja oke. Maar ik zou niks doen haha aangezien ik een meisje ben haha... maar alsnog mocht het het geval zijn dat ze zwanger is meld het bij een volwassen. Die kunnen jullie beter door het proces begeleiden.
LNP ik ga proberen met haar te praten!
Bedankt voor de hulp!
Ja dat zou ik ook zo doen hoor, meld het gewoon bij een volwassenen.
Geen probleem! En Sterkte
Hi Onbekend12233,

hoeveel uur of hoeveel dagen is het geleden dat je sperma in haar vagina spoot?

Groetjes,
M&M's
Hi Onbekend12233,

Ik vroeg hoe lang het geleden was met een reden.

Als jullie onveilig hebben gesekst is er een kans op zwangerschap:
https://www.sense.info/benikzwanger

Binnen 72 uur kun je dan de morning-afterpil nemen.

Binnen 5 dagen (120 uur) is er nog een andere pil die werkt, namelijk de Ella-One

Verder is er nog een morning-afterspiraaltje dat binnen 5 dagen (120 uur) werkt.

Hoe de morning-afterpil/spiraal werkt kun je lezen via de link:
https://www.sense.info/zwanger/morning-afterpil

Wacht na onveilige seks, die niet langer dan 120 uur geleden is, niet totdat je een zwangerschapstest kunt doen, maar neem een morning-afterpil of spiraal.

Als het langer geleden is dan 5 dagen (120 uur) is het verstandig om contact op te nemen met de huisarts om te bespreken wat verstandig is om te doen.

Neem dus actie voordat het te laat is.

Het was natuurlijk handiger en verstandiger geweest om eerst na te denken over de gevolgen van onveilige seks, dan pas erna. Maar goed dat heb je ondertussen zelf ook wel begrepen.

Als jullie iets willen leren over anticonceptie, kijk dan o.a. hier:
https://www.sense.info/anticonceptie

Sterkte ermee.

Groetjes,
M&M’s
Ongeveer al n week geleden
Ik denk wel dat ik het uit ga maken met haar
Hi Onbekend12233,

door het uit te maken wordt ze niet minder zwanger

Groetjes,
M&M's
Nee weet ik maar ik val de laatste tijd op jongens
Hi Onbekend12233,

Oké, niks mis mee als je op jongens valt.

Maar doe jezelf een plezier en blijf niet met vragen rondlopen over of ze wel of niet zwanger is.

Praat met iemand van de helpdesk van sense. Je kunt lezen hoe dat werkt via deze link:
https://www.sense.info/hulp-advies

Geef alle info die ze vragen en ze kunnen je uitleggen wat je het beste kunt doen.

Ik zeg niet dat je vriendinnetje 100% zeker zwanger is, maar na onveilige seks is er zeker een kans op zwangerschap.

Het is belangrijk om te weten wat je nu het beste kunt doen. Ik zou even bellen of chatten met ze.

Je mag van mij natuurlijk ook naar je eigen huisarts of het tegen je ouders zeggen, maar doe iets om uit de onzekerheid te komen. Afwachten alleen helpt niet.

Sterkte.

Groetjes,
M&M’s
Het lijkt mij niet verstandig om nu al het contact te verbreken.
Misschien wil je eerst met haar praten over wat er zou gebeuren , als zij zwanger blijkt te zijn.
Jij wilt duidelijk geen kind hebben, dus misschien zou jij haar duidelijk kunnen maken dat het ook zeer slecht voor haar uitkomt om een kind te baren, laat staan op te voeden.

Vaderschap is nog een ander dingetje, maar daar hoef je je nu nog geen zorgen over te maken.
Hoii,

Het zou kunnen dat ze zwanger is, maar dat hoefd niet. Julie kunnen dan het beste een test kopen en dan kunnen jullie kijken of ze zwanger is of niet.

X

Reageer