Vraag

seks met vrienden, is dit raar?

  • 17 January 2023
  • 2 reacties
  • 807 Bekeken

Badge

Ik ging last naar mijn vriendin logeren

We gingen allemaal leuke dingen doen toen ging we slapen dus ik doe mijn joggingbroek uit en me string en ik doe een nieuwe aan en ik doe mijn shirt uit en ik kan ik me slaap liggen mijn vriendin doet het zelfde toe zij ze heb je ooit gevingerd ik zij ja ik zij heb jij ooit gevingerd ze zij ja toen zij ze heb je ooit iemand gevingerd ik zij nee dus zij wil je het proberen ik zij oke dus ze deed haar string uit en pakte mijn hand en stak een vinger in haar toen deed ze dat ook bij mij toen ging ze mijn vagina likken en toen hebben we 69 gedaan toen gingen we samen scharren

 

Maar mag je seks hebben met vrienden en is dit raar


2 reacties

Het mag legaal als je 16 of ouder bent, want je moet in Nederland 16 zijn om legaal seks te mogen hebben. ookal hebben heel veel mensen schijt aan die regel en doe ze het als ze jonger zijn.

 

Als jullie het beiden wouden en niks gedwongen werd is het in principe normaal, en het is niet raar omdat je gewoon wou experimenteren

Rikkert heeft gelijk👍🏽 niks aan de hand. Ik zou me er niet druk om maken want er is in principe niks stafbaar aan...

Reageer