Skip to main content

Dus ik en een vriendin willen mss x neuken. Nu is het ding dat ze niet echt mn type is. Ik zie haar op de trouwerij van iemand en mss dat we dan het willen doen. Maar ik twijfel omdat het ten eerste een trouwerij is. Ten 2 de ja ik heb zin in seks maar wel met iemand waar je echt om geeft en weet niet of dat met die persoon is. En wat ik al zij niet echt mn type.

 

Is dit een goed voorgevoel om het beter niet te doen?

 

Ik zou het dan niet doen, en seks hebben terwijl er een trouwerij is is ook niet echt netjes


Hoi,

zeker naar je gevoel luisteren. Je MOET geen seks he. . Alleen seks als beide partijen het willen. Ik wacht ook tot ik iemand vind waarmee ik echt een klik heb en waarvan ik hou. Als je geen relatie hebt met haar en je niet verlieft bent op haar moet je het mischien niet doen. Tenzij je echt heel erg graag seks wil. luister naar je gevoel zou ik zeggen

 

 

groetjes


Dus dan ga je het ergens achteraf doen tijdens die trouwerij? Op de wc of zo? Ik kan me leukere plekken bedenken. Maar ja, als het alleen ff om snel neuken gaat maakt dat misschien niet uit. Oh ja, en als je het toch gaat doen denk er dan wel aan dat je een condoom gebruikt. 

Ik zou wachten tot je iemand tegen bent gekomen die je wel leuk vindt. Dan is de seks ook veel beter. En je twijfelt zelf ook, dus ik zou het niet doen.


Heyy,

Ik zou zeker naar je eigen gevoel luisteren! Seks hebben is geen moeten en je moet het alleen doen als je het echt zeker weten wilt en als je er echt 100% achter staat en als je twijfelt zou ik het niet doen.

Verder is seks hebben op een trouwerij ook niet echt de juiste plek dus dat zou ik sowieso niet doen. Dat kan beter thuis in een veilige omgeving!😉

Groetjess van ItsJustMe <3


ik zou dit niet doen


Reageer