seks met vriend


Badge

Ik ben een j van 14 jaar oud kwa seks gerelateerd ben ik (bi) en kwa relatie (hetero). Ik wil al ontzettend lang seks hebben maar vind me zelf daar nog een beetje te jong voor dus zou graag met een vriend van me experimenteren, hoe zou ik dit duidelijk kunnen maken met hem. 
 

Het meest seksuele wat ik heb gedaan is een x langs iemands pik gelikt, voor de rest niks. 
 

heeft iemand tips voor me?? 
Please help me dan.

groeten Guus08 


12 reacties

Ga het met hem erover hebben. Dan kun kijken hoe hijzelf er voor staat 

Communiceren is idd de enige manier om hier achter te komen. Weet wel dat dit ook verkeerd kan vallen en dat je hiermee jullie vriendschap op het spel zet. Ik zou persoonlijk wachten tot je echt verkering met iemand hebt. Seks komt echt nog wel, eventjes geduld, je bent nog jong.

 

Groetjess

Badge

Alleen wat moet ik dan tegen hem zeggen. 

Badge

Communiceren is idd de enige manier om hier achter te komen. Weet wel dat dit ook verkeerd kan vallen en dat je de vriendschap tussen jullie twee op het spel zet. Ik zou persoonlijk wachten tot je echt verkering met iemand hebt. Seks komt echt nog wel, eventjes geduld, je bent nog jong.

 

Groetjess

Ja je hebt gelijk maar is best lastig om het te laten afwachten want wie weet krijg ik pas over 5 jaar een vriendin. 

Heyy

Je kunt eens als jullie bij een van jullie thuis zijn een beetje stoeien met hem. Dan kom je ''per ongeluk'' wel eens op plekken waar je anders niet komt. Soms moet je gwn je stoute schoenen aantrekken weet je.

Je kunt ook als je eens chillt met hem zeggen dat je best wel geil bent, dan zie je wel hoe hij reageert. Misschien wil hij wel met je meedoen. Je kunt het hem ook vragen, '' heb zin om te rukken, doe je mee?''.

Hoop dat je er wat aan heb!

Groetjs

Badge

Stoeien die is wel slim en handig. 
 

dankje @Kaas123  

 

heb jij ook zoiets gehad dat je dit als advies geeft ?? 

Badge

@Kaas123 mag ik vragen hoe oud jij bent en waar jij woont gewoon het dood naam hoor niet echt prc waar waar??.
 

als je hier geen antwoord op wil geven, is dat helemaal prima.

vroeg het me af want de vragen die jij stelt en hoe jij ze schrijft klinken me bekend voor. 
 

 

Reputatie 3
Badge +4

Hey,

 

ik zeg het toch maar ff,

contactgegevends mogen hier niet gedeeld worden

 

MVG annoniemejongen

Heyy

Heb nog nooit zoiets meegemaakt hoor. Leek me gwn een goeie oplossing.

Ben 15 en woon in België, meer zeg ik niet vanwege verbod op contactgegevens. Die mogen namelijk niet gedeeld worden en een dorpnaam komt redelijk dicht in de buurt, sorry!

Groetjs

Badge

Ohh hahaha. 
 

en snap het helemaal. Dan ben je niet de persoon die ik dacht, maar bedankt voor je eerlijke antwoord @Kaas123

Reputatie 1
Badge +4

Communiceren is idd de enige manier om hier achter te komen. Weet wel dat dit ook verkeerd kan vallen en dat je de vriendschap tussen jullie twee op het spel zet. Ik zou persoonlijk wachten tot je echt verkering met iemand hebt. Seks komt echt nog wel, eventjes geduld, je bent nog jong.

 

Groetjess

Ja je hebt gelijk maar is best lastig om het te laten afwachten want wie weet krijg ik pas over 5 jaar een vriendin. 

Heb geduld wie weet duurt het korter dan je denkt 

Badge

Ff een update. 
 

ik heb het laten rusten en wacht gewoon waneer het op me pad komt. Dacht mis wouden jullie het weten en daarom dit bericht. 
 

bedankt aan alle mensen die me tips hebben gegeven dat waardeer ik ontzettend erg. 
groeten Guus08

Reageer