Skip to main content

Seks met vader gehad

• March 4, 2025
  • 2 reacties
  • 2726 Bekeken

Hoi, mijn vader keek me gister heel raar aan en toen ik hem vroeg wat er was reageerde hij niet. Later toen ik naar mijn kamer ging kwam hij binnen toen ik helemaal naakt was. Ik schrok en toen ik hem aan keek ging hij op mijn bed zitten. Hij begon me te vingeren en het was eigenlijk heel lekker. Toen vroeg hij of ik hem  wil pijpen en ik zei ja want ik was wel lekker bezig. Uiteindelijk vroeg hij of ik sex wilde en ik zei ja. Het was heel lekker maar ik ben eigenlijk bang dat ik zwanger ben. heeft iemand advies?

2 reacties

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • March 4, 2025

Hoi ​@Li-123 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je seks met je vader hebt gehad. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met je vader. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Wat betreft je vraag over kun je zwanger zijn, dit is altijd mogelijk wanneer je onveilig, dus zonder condoom, seks hebt gehad met iemand. Je kunt voor de zekerheid de morning-afterpil bij de apotheek of drogist. Dat kan zonder recept. Als je dit binnen 5 dagen na de seks doet, is de kans klein dat je zwanger bent. Je kunt natuurlijk ook altijd terecht bij de huisarts met je vraag. Op https://sense.info/nl/zwanger/onbeschermde-seks-kom-in-actie vindt je meer informatie over onberschermde seks, de morning afterpil en zwangerschap.

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 4, 2025

Advies: niet meer doen, met of zonder condoom.