Vraag

Seks met tweelingbroer

  • 29 April 2022
  • 11 reacties
  • 5744 Bekeken

Badge

Hoi. 

Ik ben Nora (niet mijn echte naam) en ik heb een probleem. 

Toen ik 14 was begon ik een relatie met de beste vriend van mijn tweelingbroer. Mijn broer kwam daar snel achter, maar ipv boos te zijn zei hij dat hij het wel leuk vond en mee wilde doen. Eerst vond ik dat raar. Maar mijn vriend stond ervoor open. Mijn tweelingbroer deed alleen mee met de seks en liet de rest aan ons over. Uiteindelijk is de relatie beëindigd wat ook betekende dat ik geen seks meer zou hebben met mijn tweelingbroer. 2 weken geleden vroeg mijn tweelingbroer wat ik eigenlijk vond van de seks met hem en zijn beste vriend. Ik besloot eerlijk te zijn en zei dat ik het wel geil vond en het zo nog een keer zou doen. Hij vond dat ook. Toen hebben we het op de bank met elkaar gedaan. We doen het nu best vaak met elkaar. In het begin was het raar, maar ik denk dat ik misschien wel echt van hem hou. Ik weet dat dit niet kan.

 

Wat moet ik doen? 


11 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Voordat iedereen los gaat dat dit niet verstandig is en strafbaar en verkeerd en dat je moet stoppen omdat je er spijt van gaat krijgen, wil ik alvast gezegd hebben, wat een geil idee het mij lijkt om dit te doen, jammer genoeg heb ik geen tweelingbroer of tweelingzus. Sorry geen antwoord op je vraag maar waarschijnlijk ben ik met deze mening niet de juiste persoon om jou advies te geven ;)

Reputatie 2
Badge

Ik snap dat het geil kan zijn, maar sex met familie is hartstikke illegaal. En het is ook niet handig. Je broer wil alleen sex met je, maar je begint gevoelens voor hem te krijgen, dus niet handig. 14 jaar vind ik een beetje jong om sex te hebben. 

Ik zou ermee stoppen. Later krijg je heel veel spijt van als je doorgaat. En je kan erge straffen voor krijgen om sex met familie te hebben

Je broer heeft een soort sexcrush op je. En dat is niet handig. Want dan wil hij alleen maar sex met je. Alleen maar sex…

 

Ava XX 

Reputatie 1
Badge

Doe gewoon wat jij wilt 14 is niet te jong hoor en vertel tegen hem dat je gevoelens krijgt voor hem en vraag of hij dat ook heeft

Dit is echt heel raar en kan echt niet!

Badge

Heyhey, 

Iedereen die zegt dat het illegaal is, heeft gelijk en ongelijk.

Je kan seks hebben, je kan een relatie hebben je kan kinderen krijgen en dan samenwonen, u ouders moeten er wel akkoord mee gaan dacht ik. Maar trouwen is wel wettelijk verboden. Incest is niet verboden en dus ook niet illegaal.

Ik weet niet of je er veel aan gehad hebt maar oké

groetjes
Kvdw

Badge +1

Kuch, incest is wel illegaal zie artikel 249 WvS...

Badge

Daar staat niets in over een tweeling...

Badge +1

Nee want dat maakt niks uit... Lees maar eens goed.

Hm, best bijzonder. Eigenlijk mag dit niet echt. Tuurlijk moet je doen wat jij wil maar ja. Stel mensen betrappen je? Best lastig uit te leggen. Ik zal er maar mee stoppen, voordat je echt problemen krijgt hoor…

Badge +1

@JooJootje  Fijn, iemand die het snapt! Ik ben het absoluut met je eens!

Reputatie 1
Badge +2

Ik ben 15 en toen ik 14 was heb ik het gedaan met m'n broer van toen 16 . Ik kom uit een nudisten gezin . Dus ik zag me broer al zovaak naakt maar we wilde experimenteren omdat we over seks hadden en van het 1 kwam het ander en heb seks met m'n broer gehad al een stuk of 4 keer maar is toen vanzelf gestopt en hebben er eigenlijk ook niet echt meer over gesproken en spijt heb ik ook niet tenminste tot nu toe niet . Je moet doen waar je je prettig bij voelt zeg ik maar niet dat ik het goedkeur maar als beide het fijn vinden prima wie heeft er last van ?

Reageer