Skip to main content

Hallo iedereen ik zal me zelf even voorstellen ik ben sem ik ben 17 jaar. Er is een probleem ik heb een stiefzus ze is 27 jaar alleen ik voel bij haar seksualiteit en ik wil heel graag seks met haar en ik word telkens ook geil als ik haar zie en ik krijg elke keer een stijve als ik haar zie nou weet ik niet wat ik moet doen en ik vroeg me af of mensen me hier kunnen helpen en tips geven wat ik moet doen 

Ik denk niet dat het zo verstandig is om seks te hebben met je zus.

Wat denk je dat ze ervan gaat vinden als je zegt dat je seks met haar wilt? 


Hoi,

 

We lezen dat je seks met een volwassene wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten ( https://www.kindertelefoon.nl/chat ) als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan.

Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Groetjes, Marieke


Ik denk niet dat het zo verstandig is om seks te hebben met je zus.

Wat denk je dat ze ervan gaat vinden als je zegt dat je seks met haar wilt? 

Nee maar wat moet ik dan doen? Want het word alleen maar erger maar ik had kindertelefoon gesproken en hun zeiden dat je wel seks kan hebben met me stiefzus maar wat moet ik dan doen?


Je moet het gevoel negeren, aangezien je, al wil je het vervorderen, dat je dan waarschijnlijk in de problemen komt én daarbij de relatie(s) met je familie lichtelijk verpest. Dus dan zou je, op je beste beentje mogelijk, je gevoelens voor, dus seks, proberen te negeren. Hopelijk lukt dat.


VragenVragen


Hoi @Sem17,

Ik kan begrijpen dat je seks met je (stief)zus wilt, maar seks met familie is nooit slim, je kan beter seks hebben met iemand die je leuk vind + mee in een relatie zit met jou.

Groetjes, Monkeyboy08


 

Dat probeer ik al maar het lukt me gwn niet om dat gevoel weg te halen als ze dan weer langs komt dan voel ik het weer en ik ga morgen ook bij haar logeren en dan komt waarschijnlijk dat gevoel ook weer


 

Oke maar het gevoel word steeds erger


Ik kan dat gevoel niet negeren


Je moet het gevoel negeren, aangezien je, al wil je het vervorderen, dat je dan waarschijnlijk in de problemen komt én daarbij de relatie(s) met je familie lichtelijk verpest. Dus dan zou je, op je beste beentje mogelijk, je gevoelens voor, dus seks, proberen te negeren. Hopelijk lukt dat.


VragenVragen

?


Reageer